掃呢頁CODE去手機

2014年11月19日 星期三

[FACE - 391] 香港擺酒 官恩娜 38歲前生 B 官恩娜,MF,




Ella帶埋狗仔 Bisous影結婚相,佢話呢張係全家福喎!

全知言

香港擺酒 官恩娜 38歲前生 B

今年 9月患上貝爾氏麻痺症,經男友細心照顧下,早前 35歲官恩娜( Ella)正式向外宣布已與醫生男友 Juan-Domingo Maurelle訂婚,全知言都好替 Ella高興。

上週四( 13日), Ella出席一個皮革品牌活動時,面腫腫兼以平底鞋現身,加上肚仔圓碌碌,好難唔令人懷疑 Ella奉子成婚喎!全知言梗有問清楚 Ella啦,「其實我同媽咪只相差 20年,我覺得我 38歲前生都 OK!(喺邊度擺酒?)總之唔會喺外國擺酒。」雖然 Ella懶神秘,不過就開心 share一張同未婚夫喺法國影嘅結婚相畀全知言, Ella仲帶埋狗仔 Bisous出鏡添!

向來 Ella身形都屬於纖瘦型,上週四( 13日)出席活動時突然變到肚脹面腫,再加對平底鞋,好難唔令人懷疑有喜喎!

好玩得嘅 Ella扮大肚自拍再 po上 Instagram,仲叫大家等九個月就知道佢係咪大肚。



鍾意就快D Share啦!