掃呢頁CODE去手機

2014年11月19日 星期三

[FACE - 391] 快上岸 老闆娘上身 林莉槽肥等嫁 林莉,MF,




'14

上週三( 12日)接受電台訪問嘅林莉,一對長腿明顯較以前粗壯,唔通喺法國太多好嘢食?《蘋果日報》圖片

真面目

快上岸 老闆娘上身 林莉槽肥等嫁

自稱簽了法國模特兒公司的前港姐林莉,早前到當地工作 3個月,浸鹹水升呢。

34歲唔後生,捱足多年的林莉最近由法國返港,突然自爆隨時閃婚嫁人!據知林莉同拍拖多年的經理人男友 Bolie(黃偉雄)感情穩定,現時已經升上神枱,在男友的經理人公司儼如老闆娘一樣,呼風喚雨!就快做人妻,唔怪得冇見一排的林莉,連對搵食索腿都懶得 keep

'11

呢對 44吋長腿,曾經係林莉嘅標記。《蘋果日報》圖片

同林莉拍拖多年的 Bolie,與朋友開設經理人公司 VIP Artist Management,雖然貴為老闆,不過報住地址係葵涌公屋安蔭邨,而且冇樓又冇車,不時上女友位於深井海雲軒的家過夜。

「我接受閃婚!」

男友冇米,但林莉依然長情,唔介意一齊捱。早前到法國工作 3個月,經理人男友亦陪到實,但奇在咁多個月都冇公布過簽了邊間公司,微博亦冇放任何在當地的工作相或生活照。上週三( 12日)返港接受訪問時,對 44吋長腿粗了一個碼的林莉,突然自爆隨時閃婚,「我唔鍾意鬼佬,好傳統鍾意中國男仔多啲。其實我可以接受閃婚,可以冇計劃下就進入另一階段!」

派晒定心丸, Bolie亦相當信任女友。據知林莉在男友的經理人公司地位超然,成個老闆娘一樣可以自己話事。難得大家咁信對方,睇嚟林莉好快做黃太喇!

男友 Bolie

林莉同經理人 Bolie的關係已屬半公開,兩人更多次被影到一齊返回深井愛巢。

長期留喺法國嘅林莉(右一),對上一次公開活動已經係今年 2月嘅「太陽臻薈」酒會,同場仲有洗米華(左一)同 Mandy Lieu(右二)。《蘋果日報》圖片

身兼經理人及男友, Bolie名正言順陪實林莉開工。《蘋果日報》圖片

暫別香港模界嘅林莉,微博已經成年幾冇更新。



鍾意就快D Share啦!