掃呢頁CODE去手機

2014年11月19日 星期三

[FACE - 391] 好事近 求婚成功 '15娶鍾舒漫 吳浩康:結咗先話你知 吳浩康,鍾舒漫,MF,




吳浩康自與鍾舒漫拍拖後就收心養性,背後有個教徒女友撐住,吳浩康喺工作上明顯較以前積極進取。

真面目

好事近 求婚成功 '15娶鍾舒漫 吳浩康:結咗先話你知

娛圈喜事一浪接一浪,繼月初黃婉曼同會計師兼馬主男友拉埋天窗後,下一 pair新人就到鍾舒漫同吳浩康!

雖然兩人拍拖只得年半時間,但據知吳浩康兩星期前求婚成功,下年就會舉行婚禮添!終身大事,原來連公司英皇都未知,吳浩康同鍾舒漫達成共識,將婚事保密。快做老襯嘅吳浩康懶神秘咁話:「結咗先話你知!婚後我會盡量生,生到幾多就幾多!」







出道 12年嘅吳浩康,喺娛圈發展一直麻麻,不過異性緣極佳,身邊女伴 keep住換,先後同胡定欣同大馬拿督千金莊思敏撻着,直到同現任女友鍾舒漫拍拖,先有結婚打算。

鍾舒漫同吳浩康拍拖只有年半,原本不務正業,形象插水的吳浩康,受到基督徒鍾舒漫感化後,工作同態度慢慢變得積極,仲搣甩好多不良嗜好。據知,吳浩康一早已認定鍾舒漫係另一半,兩家人又相處融洽,加上圈中同年紀嘅相繼拉埋天窗,吳浩康兩星期前扚起心肝求婚,鍾舒漫亦一口應承。

鍾舒漫:期待有自己嘅家庭。

吳浩康:視 Sherman係結婚對象。

莊思敏:會祝福佢哋!

「 Sherman係結婚對象!」

本週一( 17日),本刊致電吳浩康,問到結婚一事,他說:「真同假都唔會答,等結咗先話畀大家聽,我視 Sherman係結婚對象。(生 B?)我好鍾意小朋友,生到幾多個就唔知,盡多啦,都希望小朋友有兄弟姊妹。」而鍾舒漫都明顯夾晒口供,她說:「大家都有傾過呢個話題,不過𠵱家就冇呢件事,有就一定會同大家講。」而兩位舊愛,胡定欣就咁啱得咁橋宣布分手、另一舊愛莊思敏就反應冷淡,她說︰「我哋好耐冇聯絡,會祝福佢哋!」

鍾舒漫與同門師兄張致恆拍過拖,兩個就算孖住出席活動搵錢都冇尷尬,話晒 Sherman就快做「吳太」。

早前鍾舒漫同妹妹鍾舒祺推出自家製新歌〈 SS14〉 MV,亦同公司有計劃出碟,唔知係咪因為咁,唔敢同公司講結婚問題呢?網上圖片

吳浩康同鍾舒漫都認定對方係另一半,公開戀情後,經常在網上大晒恩愛,煙韌到爆!網上圖片

為咗結婚,吳浩康都好努力賺錢儲老婆本,最近拍唔少電影,新戲《大茶飯》都有佢㗎。

胡定欣甩拖 吳浩康撐舊愛

吳浩康最終同鍾舒漫開花結果,至於舊愛胡定欣就臨門撻 Q,同男友沈柏淳( Patt)由「婚」變「分」,而 Deep都好維護舊愛說:「其實冇聽到佢分手嘅消息,我會私底下 message慰問佢,佢真係一個好女仔!」

圖片

吳浩康同胡定欣 04年撻着, 06年分手,當時胡定欣對事業霉到谷底嘅吳浩康不離不棄,對於舊愛胡定欣甩拖,吳浩康表示唔知道,但就話佢係一個好女仔。

舊愛胡定欣同馬明分手後就搵到另一筍盤,任職廣告兼開製作公司嘅闊少男友沈柏淳( Patt),兩人拍拖一年就去到同居關係,仲有傳明年拉埋天窗,只可惜胡定欣週六( 15日)出席活動時自爆已同男友分手。

羊年婚訊

今年馬年旺嫁娶,下年羊年仲有唔少圈中人拉埋天窗,其中以周董婚事最矚目,呢個消息相信令唔少粉絲葡萄添!

周杰倫曾表示會喺 36歲前結婚,早前仲同女友昆凌高調出遊大晒幸福,有傳婚期定於明年 1月 18日,亦是周杰倫的 36歲生日。網上圖片

王祖藍和李亞男拍拖 5年,王祖藍仲豪花 1,340萬買入大埔獨立屋,有傳王祖藍去年聖誕求婚成功,現今只待愛巢裝修好就迎娶李亞男過門。網上圖片

梁政珏同從事飲食生意男友何思源拍拖 1年,自爆對方先後兩次求婚,自己已經視佢為結婚對象,計劃明年拉埋天窗。網上圖片



鍾意就快D Share啦!