掃呢頁CODE去手機

2014年12月12日 星期五

[忽然1周 - 1011] 鋒菲復合的重要性 鋒菲,王菲,BKD_S,謝霆鋒,MW,




靚抽王

鋒菲復合的重要性

自從 9月以來,大家最關注嘅當然係雨傘運動嘅發展啦,例如係:幾時清場、行動幾時升級、警察打人、藝人發聲、王晶/低智森抽水、 689廢 up……每次聽到 689廢 up就等於開始一個新嘅循環,代表一切從頭嚟過,因為佢一出聲必然重燃火頭,萬試萬靈……於是第二日又再討論幾時清場、行動幾時升級……喺呢一片風頭火勢之中,唯一一個標題可以蓋過運動聲浪嘅,竟然唔係外星人入侵,而係:鋒菲復合!

明明謝霆鋒同王菲唔係各位嘅近親,點解佢哋復合/一同出行等等嘅新聞每一次都仲係咁矚目?今次「狂熱治療」就同大家研究一下呢個咁深刻嘅文化課題

純粹八卦

咳……係,好奇心,人皆有之,所以呢,間唔中八卦吓係冇壞嘅!尤其是家吓社會形勢咁亂,係需要一啲軟性新聞嚟沖淡番示威者同警察們嘅戾氣嘅,知冇?

想證明世上仲有真愛

一對情侶分完手,分別同其他人結婚生埋仔女,離完婚然後再喺番埋一齊,成件事嘅可能性就好似一隻馬騮喺個電腦面前亂咁打字,竟然打咗一篇《聖經》章節出嚟咁!呢啲咁罕見嘅現象,我哋一般稱之為奇蹟,或者稱為真愛,都得。

關心兩人的幸福

謝霆鋒唔識你,但係你真係由細睇住謝霆鋒大,甚即係,你睇住謝霆鋒大。你第一次見佢係喺 1984年嘅歡樂今宵(當時佢仲係小朋友),轉個頭佢已經唱緊〈壞習慣〉, chok住溝緊趙學而,再轉個頭佢同王菲一齊,然後分開,再同栢芝結婚,再離婚……總之如果俾「拆天星碼頭個鐘樓」同「拆謝霆鋒」你揀,你都會希望保留謝霆鋒多過天星碼頭鐘樓所以你點會唔緊張佢,希望佢得到幸福?

至於王菲呢個容易受傷的女人,唔好話我聽你睇到佢歷經竇唯、李亞鵬呢兩次失敗婚姻之後,唔希望佢得到幸福啩?佢首〈容易受傷的女人〉你有冇聽過吖?

拆謝霆鋒 vs舊天星碼頭鐘樓,你揀邊個?

關心兩人子女的幸福

「細路仔係無辜嘅」——唔知點解,呢個 point竟然成為好多人反對「鋒菲復合」嘅理由。我娛文樂就唔係好明,家陣唔係佢哋復合所以先搞到兩孖人離婚嘛!而係佢哋無論復合與否,都已經係離咗婚。所以我認為應該支持番佢哋喺埋一齊。道理好簡單,如果佢哋兩個都仲係獨身,一定好孤單,孤單又點會開心?唔開心嘅父母對住仔女又點會有好影響?所以我相信佢哋復合一定令雙方都生活得開心啲,而一個開心啲嘅父/母點都好啲嘅!

關心栢芝的幸福

好彩,我哋早兩期影到栢芝同新加坡新歡 Martin都好 happy吖! Thank God。

係,鋒菲復合對於鋒菲嚟講,係好開心嘅事,不過張栢芝都喺熒光幕陪咗大家咁多年,大家又何嘗唔想佢得到幸福吖?唉,好難成個宇宙嘅人都咁開心嘅,睇世界盃都係得一隊贏咋,睇開啲

狂熱治療

每期為你分析香港人嘅狂熱症狀,並提供可能嘅治療方法。



鍾意就快D Share啦!