掃呢頁CODE去手機

2014年12月12日 星期五

[忽然1周 - 1011] 楊婉儀騰雞媽咪 楊婉儀,MW,




Winnie整 cupcake有一手,仔仔生日整 30個,無難度!

媽咪姐

楊婉儀騰雞媽咪

近年從商搞學校嘅楊婉儀( Winnie),早前幫王賢誌旗下公司產品拍廣告。其實只係拍幾個鐘,但 Winnie已經好緊張,佢同媽咪姐講之前一晚做咗個 mask扮靚外,仲瞓唔着,「好耐未試過未天光就出門口返工,好有以前拍劇嘅感覺。

其實今日拍攝只係整吓 cupcake,同小朋友傾吓玩吓,對我嚟講都無乜難度,但唔知點解就係驚囉。」

講開整 cupcake,原來 Winnie係高手,「囝囝呢個星期生日,我都會整 30幾個俾佢拎返學校請小朋友食,佢哋(指一對仔女)都好鍾意入廚。」呢啲咪叫親子樂囉!

唔知大家仲記唔記得,楊婉儀係 95年港姐冠軍,佢坐得好有儀態,不失校董嘅身份㗎。

Winnie同丈夫王瑞 R生咗一對仔女,唔經唔覺阿女已經九歲,囝囝都八歲喇!



鍾意就快D Share啦!