掃呢頁CODE去手機

2014年12月12日 星期五

[忽然1周 - 1011] 余文樂有國產新女 余文樂,MW,




余文樂有新女,舊愛黃伊汶都好幸福呀!新婚嘅佢,啱啱出活動仲有啲肚凸凸,唔通……

媽咪姐

余文樂有國產新女

近年內地興起啲乜乜「好聲音」,物物「歌手」呢啲歌唱比賽,睇到媽咪姐眼都花。最近冒起嘅有上年參加《中國夢之聲》攞咗全國季軍而聞名嘅艾菲,因為佢除咗有甜美歌聲外,仲有熱辣又性感嘅 body,難怪𠱁得余文樂咁開心啦!你可能會問媽咪姐,點解又關樂仔事?是咁的,樂仔近日同艾菲為牛仔褲品牌 Levis擔任代言人。

雖然佢哋開宗明義做嘢,但拍攝期間,佢哋玩到好癲,更不避嫌又攬又孭,艾菲仲多次向樂仔送秋波,咦!唔知樂仔有冇抄人牌呢?唔知會唔會擦出愛火呢?

有乜嘢可以令余文樂拍足 48小時都咁精神?除咗錢……望下張相就明呢。

余文樂孭住內地女歌手艾菲四圍走,係攰少少,但胸貼背,睇佢個樣就知冧



鍾意就快D Share啦!