掃呢頁CODE去手機

2014年12月28日 星期日

私影模8招防變態龍友 政治時事,




早前一名十五歲少女接私影慘遭殺害棄屍,案件轟動全港,社會關注私影模會否再有人受害,亦令業界一片風聲鶴唳。本報訪問多位模,從她們口中得知私影圈中早已混雜一批有特殊癖好的龍友,有人會向模索口水,取絲襪或內褲,午夜致電呻吟,更會邊影邊除褲邊要求合照,甚至強吻撫摸及當眾手淫。面對這批另類龍友,私影模圈內已提醒業界嚴守八大自保法,亦建議一眾初入行私影少女小心應約,慎防中伏。

Ana Maria

龍友要求買其口水及底褲,拒絕後午夜多次收到呻吟聲來電。

相約模特兒私影的攝影師良莠不齊,部分在她們眼中舉止異常。(設計圖片)

Cherry表示,曾有攝影師要求在她面前自瀆。

Ealies指,不少舉止怪異的攝影師都擁有正當職業,部分更為專業人士。

近日一宗私影模特兒姦殺案,轟動全港。(資料圖片)

「影影吓相,佢突然拎一堆絲襪出嚟,叫我着,影完佢仲話我自己對絲襪都勾爛咗,不如畀埋佢。後嚟先知,原來佢次次影完相,都會問模特兒拎絲襪。」在私影界打滾了三年的索模Ealies表示,模特兒接私影工作前,會先了解對方的背景及攝影作品,部分人看似很正常,但在私影時卻舉止異常。

心軟允穿T-back險被脫

「有個本身做律師,喺影會見咗幾次都無問題,於是應承佢出嚟私影。點知影完佢就除咗條褲,剩番條孖煙囱,仲要走埋光,跟住坐喺床度,要我走上床同佢合照,要我含情脈脈咁望住佢。」即使在影樓一樣出事,會接拍內衣照的Ealies說:「同攝影師講好只影內衣但唔影T-back相,去到佢就變卦要影,話唔會公開啲相。好啦,我心軟換咗,佢竟然走過嚟想拉低我條T-back,我即刻叫停佢,感覺好侮辱。」

Ealies稱,旺季時月入可達三萬,曾到酒店接拍內衣照,她自言大膽:「見到攝影師影相靚就想試吓合作。我有方法保障自己,例如對方開價一小時過千元,多數都有問題我唔會接,事前要睇對方相簿,相熟朋友先會去酒店影,定時向親友報平安。」今年二十二歲的Ana Maria表示:「十七歲入行時,有個男人話要幫新餐廳拍宣傳照,拎完我電話號碼後,就開始叫我賣啲口水同底褲畀佢。我唔理佢,佢就成個月打咗差唔多十次嚟,有時半夜打嚟仲發出呻吟聲,最後要轉電話號碼先擺脫到佢。」

圈內設黑名單互提醒

段段經歷令一眾私影少女驚心動魄,她們促同行互相告誡,避免中伏。Ana Maria指,這行靠口碑,攝影師聲譽好才接拍,而私影模特兒Cherry更指圈中流傳一份黑名單:「同行會喺社交群組講番邊啲攝影師有問題,榜上有名嘅一定唔接。」BLOOM Model公司經理人Ceci建議,初入行的模特兒可先參與攝影會活動,了解人脈及運作,而舉辦攝影會機構通常會派多一名職員陪同模特兒,活動相對安全。

在私影模特兒圈內亦早有共識,要嚴守八大自保法,當中包括不要隨便與攝影師交換個人資料、拍攝時應有最少一名男性朋友陪同、盡量避免穿上性感服飾、避免到偏僻荒野或私人地方拍攝等。

青協青年違法防治中心督導主任陳文浩指出,私影活動由來已久,雖大部分是正常活動,但攝影師良莠不齊,過去都收到求助,指少女私影時突被要求性交,他提醒私影少女要提高警覺,小心應約,並留於公眾地方拍照,保障自己。

Ana Maria

龍友要求買其口水及底褲,拒絕後午夜多次收到呻吟聲來電。

相約模特兒私影的攝影師良莠不齊,部分在她們眼中舉止異常。(設計圖片)

Cherry表示,曾有攝影師要求在她面前自瀆。

Ealies指,不少舉止怪異的攝影師都擁有正當職業,部分更為專業人士。

近日一宗私影模特兒姦殺案,轟動全港。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!