掃呢頁CODE去手機

2014年12月28日 星期日

莎賓娜被保安誤認內地人 受到普通話招待 莎賓娜,




【咁都認錯!】莎賓娜被保安誤認內地人 受到普通話招待

2014-12-28 20:47:00



(攝影:沈健程)

「十二頭身」哈薩克排球隊美女莎賓娜今日嚟到香港,一落機就去咗奧海場出席活動,去到現場落車嘅時候,保安就以為佢係內地人,同佢講普通話,搞出個笑話。

莎賓娜著住紅色運動外套、長褲同波鞋,一嚟到就用英文同大家講:「Hi everybody. Sorry I am late. 」司儀問佢第一次嚟到香港,覺得香港點,佢就透過翻譯話:「好開心嚟到香港,只係嚟咗短短廿分鐘,就覺感覺到香港嘅靚。」問到佢有咩想食,佢表示第一次嚟到香港,希望大家提議,講到新年願望,佢就透過翻譯話:「希望可以專注喺運動上,希望大家夢想成真。」

大會安排兩個少女,送咗噚日送唔到嘅熊仔同埋一幅公仔畫畀佢,莎賓娜就回咗哈薩克嘅磁石貼,仲送咗金色武士公仔畀澳海城高層,佢解釋話呢個武士係家鄉發掘嘅古蹟。

之後莎賓娜仲用廣東話講:「康剛(香港),我愛你哋。」又多謝fans嘅支持同愛戴,表示自己會加油。大會仲安近排成一個fans同佢自拍,莎賓娜仲另轉頭,影埋記者,又360咁周圍影。又有安排小朋友獻花,莎賓娜仲鍚咗其中一個小朋友一啖,而另一個小妹妹就有啲怕羞。



莎賓娜雖然包包面,但好可愛!



笑得幾甜。





噚日送唔到嗰隻熊仔。





莎賓娜都係冇晒長腿。



個小朋友好幸福啊!





自拍環節。





鍾意就快D Share啦!