掃呢頁CODE去手機

2014年12月28日 星期日

「十二頭身」莎賓娜表示單身 入行要問教練阿媽 莎賓娜,




【短片】【機會嚟喇!】 「十二頭身」莎賓娜表示單身 入行要問教練阿媽

2014-12-28 21:22:00



其他影片:>>






【機會嚟喇!】 「十二頭身」莎賓娜表示單身 入行要問教練阿媽

「十二頭身」哈薩克排球隊美女莎賓娜去到奧海城出席活動,雖然一嚟到俾保安誤以為係內地人,但佢心情都好靚,喺訪問嘅時候,問到佢做咩咁大頭蝦唔記得帶護照,佢就透過翻譯話:「好唔好意思,其實每個人都有咁嘅機會,其實好唔開心,所以喺IG貼圖,同大家講sorry。」問到佢平時係唔係都咁大頭蝦,佢就表示唔係,係第一次,都希望係最後一次。

講到突然遲咗一日嚟,莎賓娜怕唔怕fans會嬲,佢表示係支持佢嘅就唔會嬲嘅,問佢點解會著排球裝,係唔係收埋長腿,佢就透過翻譯話:「因為怕趕唔到飛機,太忙喇。之前都有著過長裙,fans都覺得ok。」

之前莎賓娜去到台灣,引起咗好大嘅哄動,問到點解今次會應承嚟香港,佢表示唔影響自己嘅都OK,香港嘅fans都唔錯,又話過咗新年就會返去訓練。

講到要喺香港過新年,唔可以同男朋友過,佢就突然笑得好燦爛咁透過翻譯話:「0依家冇男朋友,想專心訓練,有教練同媽媽陪同過新年,已經好開心,雖然唔係全家人一齊過,都係都OK。」講到會唔會考慮唔打球,入行做藝人,佢表示如果有人接洽佢做其他嘢,要問媽媽同教練,自已就想專心訓練,想做個運動員,又指雖然依家佢只係後備同青年軍,但就有個好大嘅目標,行到去邊度,大家就要拭目以待。



(攝影:沈健程)



莎賓娜去到奧海城出席活動。



佢話冇男友啊!





好鍾意自拍!





著長裙嘅相。(instagram圖片)



(instagram圖片)



(instagram圖片)



鍾意就快D Share啦!