掃呢頁CODE去手機

2014年12月28日 星期日

新城勁爆:G.E.M.派曲奇懶理其他歌手呆等慶功 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,




雖然許志安(左下圖左)同軒仔等到表情都無埋,但G.E.M.一於懶理,除咗好有閒情咁同獎座影合照,仲走去派曲奇添!

next 1/1 pre

G.E.M.喺慶功度,雖然講到自己遲到係無辜嘅,可惜紙始終包唔住火。

next 1/1 pre

首先,呢張凌晨點零上載嘅相,已經證明咗G.E.M.有幾咁想「趕」去慶功。

next 1/1 pre

跟住粉絲們嘅答謝曲奇微博,更加無意踢爆咗G.E.M.講大話,唔係補完妝就即刻出發去慶功。睇證據一個地標,同證據二嘅上載時間,大家就心裏有數架喇。

next 1/1 pre

而左手邊呢兩張粉絲上載嘅曲奇相,都無意中影到G.E.M.嘅背影,證明佢一定係喺新城頒獎禮嗰日派嘅。左圖為G.E.M.喺慶功宴現場嘅背影。

next 1/1 pre

之後凌晨三點零,G.E.M.先上載同「曲奇粉絲」嘅大合照,好明顯,佢當時應該未知已經穿咗煲。

next 1/1 pre

安仔(左圖)嗰一句:「唔使等就最好」,實在可圈可點。至於軒仔,就成晚笑容欠奉,雖然佢話係因為個妝......

next 1/1 pre

全晚勁撐G.E.M.嘅,得謝安琪一個,睇嚟佢哋真係好FRIEND。

next 1/1 pre

神級天后G.E.M.(鄧紫棋)於昨晚舉行的新城頒獎禮遲大到,大會被迫為她將頒獎禮拖延至凌晨,期間有歌手等到面燶,觀眾更走淨3成!

其後G.E.M.於慶功宴再遲大到,令全場歌手等到謝晒,她被記者追問下竟詐傻扮懵說:「點解我哋遲咗嚟嘅?」大牌到暈! 

與許志安及謝安琪齊齊勇奪4獎成大贏家的G.E.M.,頒獎禮當晚在澳門完騷後才趕回港出席盛會,原本打算衝上雲霄坐直升機空降會展的她,因天雨影響被逼降呢搭船。而大會為遷就趕船回港的天后G.E.M.,竟要歌手輪流上台清唱拖延時間,最終頒獎禮延至凌晨12時半才結束。

遲開有條路

之後一眾歌手隨即趕往九龍灣出席慶功宴,「遲開有舖癮」的G.E.M.則於凌晨1時45分才肯蒲頭,足足遲了45分鐘!雖然如此,對G.E.M.寵愛有加的新城台長朱明銳,仍堅持待G.E.M.到場後才影大合照!

G.E.M.受訪時,被問到是否因容祖兒缺席而提升奪獎機會時,她表示不會定義獎項背後的意思,又指今年沒有派歌,對獲獎及新城邀請大感意外!問到要其他歌手等會否不好意思時,她解釋已用最快速度回港,提到她是最遲一個現身慶功宴,G.E.M.即扮傻問工作人員:「係咩?我唔知呀!點解我哋遲咗嚟嘅?我落咗台返房執個妝,跟住就執嘢嚟。」

再問今年沒有派歌都奪獎,會否覺得非實至名歸?她即尷尬叫記者問台長銳哥:「作為歌手最緊要係用歌去感動人,唔係取悅人,我趕返嚟都唔係為獎,係因為有機會表演!」其後又表示請大家食曲奇賠罪。

歌迷無意踢爆

雖然G.E.M.講到自己已極速趕往慶功,不過實情並非如此,首先她在凌晨一時左右,於微博上載了與獎座的合照,證明趕極有個譜。另外,G.E.M.的粉絲,於凌時1時27分後,陸續在微博報喜指收到G.E.M.愛的曲奇,其中有些照片,更拍到G.E.M.的背影,當時的G.E.M.正正穿了新城頒獎禮的戰衣。由於G.E.M.是極速趕往頒獎禮現場,加上有粉絲的報喜微博顯示自己當時身處灣仔,故G.E.M.應該是「趕往」慶功宴前派曲奇給粉絲,而G.E.M.遲到慶功宴的真相,似乎亦呼之欲出。

卻「百物一疏」,忘了自己將後台晒獎自拍照,及派餅給歌迷的大合照放了上網,且上載時間正是around凌晨一時,即是所有歌手在慶功會場等她的時候,令人覺得「口供有出入」。

安仔:唔使等就最好

另一贏家安仔,提到其獻唱時已有大批觀眾離場,他表示年年如是,更提議大會提早開騷。對於大會為遷就G.E.M.拖延頒獎禮,他說:「係咪應該安排咗嗰個位?冇所謂畀我唱先就得。(所有歌手都坐足成晚會唔會覺得唔公平?)如果人哋邀請,佢都盡量趕嚟,好有誠意O架喇!算開心就得,但唔使等就最好!」至於以爆血管Look示人的張敬軒,則自爆花了兩個多小時化特技妝,提到要呆等G.E.M.,軒仔說:「自己年紀大,可以搵啲細藝搞吓,其實做呢行都預咗(等)!」問到是否等得太累而沒有笑容?他則稱是怕笑會影響面上化妝。

謝安琪撐叻女

同樣是大贏家的謝安琪,則力撐G.E.M.說:「佢年紀小小去咁多地方都咁叻,要面對好多嘢,大家都係獨立公司,都行過呢條路係好難行,但佢證明咗有出路,畀咗好多希望大家!」



鍾意就快D Share啦!