掃呢頁CODE去手機

2014年12月31日 星期三

[FACE - 397] DaDa領軍 師妹集體封胸 DaDa,BKD_S,陳靜,MF,




DaDa話 15年已經接咗兩部電影,會努力工作喎!

全知言

DaDa領軍 師妹集體封胸

陳靜 DaDa剝得快轉型更快,拍電影做女主角,仲攞埋獎有得多謝「高登先」。自己撈得掂, DaDa都想同門師妹有好前途,所以早前率領師妹們拍攝 2015年曆時,就下令師妹們齊齊封胸唔再做剝模。

DaDa笑住話:「其實有幾位師妹已經慢慢轉型拍電影,當然希望大家有多方面發展;而下年我已經接到幾部電影的邀請,角色方面都會有新突破,我相信下年會有多啲新鮮感給大家。」轉型冇錯,不過咪咪一次過失蹤晒,叫班中晒毒嘅電車仔點算先?

Ayu

王梓如 Ayu其實冇乜剝過,形象較清純!

Mika

Mika蕭美卡曾有機演出《喜愛夜蒲 3》,但 DaDa辭演,故連累她的戲份亦遭刪減!

Meimei

Meimei曾善美剝模時代好搏,家陣包到上頸好睇唔慣!

Iris

今年已參與兩部電影的鍾采羲 Iris自問有幽默感,所以好適合做綜藝節目喎!

Celia K.

郭穎兒 Celia K.剛拍完內地網劇《廢柴兄弟》,聽講在內地招唔少兵,「不少內地粉絲表示想在下一輯再見到我,所以下一年我一定會更努力!」



鍾意就快D Share啦!