掃呢頁CODE去手機

2014年12月30日 星期二

與黑仔「車震」 何佩瑜:佢啲汗好鹹 何佩瑜,姜皓文,黑仔,Jeana,




【短片】【勾引人老公】與黑仔「車震」 何佩瑜:佢啲汗好鹹

2014-12-30 00:38:00



其他影片:>>






【勾引人老公】與黑仔「車震」 何佩瑜:佢啲汗好鹹

電影《小姐誘心》將於下月中喺香港上映,除咗男女主角劉心悠、周柏豪豁出去有連場激烈床戲外,戲中其他演員都有多場激戰。

好似片中以飾演名人嘅姜皓文(黑仔),先後喺廁所跟曾淑雅(Jumbo)gathering、又同何佩瑜(Jeana)「車震」,以及喺莊思敏雙峯間游走。

當中最激要數Jumbo同黑仔喺廁所嗰段,黑仔狼擒對方,編劇葉念琛表示該場喺酒吧廁所拍攝嘅戲份,係想配合早前殘廁gathering事件,佢話:「我一向都鍾意喺戲入面加入啲新聞題材,所以今次都唔例外。」

至於Jeana喺戲中係莊思敏公司旗下藝人,借勾引莊思敏老公黑仔向佢報復,Jeana接受電話訪問時表示,跟黑仔車震毫不香艷,感覺係又鹹又濕:「嗰場戲大熱天時30幾度喺車入面度拍,因為要收音所以唔可以開冷氣,一路震住一路流汗,感覺到好濕同阿黑哥啲汗好鹹。」

戲中飾演黑仔太太嘅莊思敏,相對就拍得比較舒服,床戲喺酒店進行,前後拍咗差唔多10個鏡頭,莊思敏表示開工首日就要拍床戲,佢都話有啲尷尬。

莊思敏表示拍攝時雙方感覺似施暴:「大家真係扯對方啲衫,佢唔單止隻手,個頭都掂到我個胸,不過大家都明白係為件事好。」



姜皓文喺新戲中同Jeana(左)及Jumbo(右)有連場激戰。



Jeana喺戲中係莊思敏公司旗下藝人,借勾引莊思敏老公黑仔向佢報復。



Jeana話黑哥啲汗好鹹。



與Jumbo喺酒吧洗手間拍呢場戲。





鍾意就快D Share啦!