掃呢頁CODE去手機

2015年1月12日 星期一

阿佘冇被嘉穎迫入牆角 嘉穎,佘詩曼,阿佘,鄭嘉穎,

鄭嘉穎被拍到咀巨咪女。


阿佘冇被嘉穎迫入牆角

藝人佘詩曼、薛家燕和黎耀祥等昨日出席百萬行活動,對於前緋聞男友鄭嘉穎在夜店與「巨咪女」行為親暱,她表示並不知情,但得知後亦無呷醋,更大方送上祝福:「我好希望佢開心。」有否遇過被「牆壁咚」,她說:「冇見過,冇遇過。」早前二人被傳翻撻,嘉穎現時有新歡,問她是否失望,她說:「一直都係你哋講咋喎!(有冇行動追番你?)冇喎!全部你哋自己講。(可覺可惜?)因為我冇睇過(嘉穎被拍片段),佢開心就好啦。」

家燕姐早前為「佘穎」拉紅線,更一度誤會成事率高,她笑說:「我之前問過阿佘,佢話唔係,我以為佢係怕醜先咁講。但如果嘉穎遇到啱嘅女仔我都會恭喜佢!(個女仔係巨咪女,拍得住你喎!)拍得住我咩?我諗佢唔係揀呢類型嘅。」

鄭嘉穎
  • 鄭嘉穎
阿佘大方向鄭嘉穎送上祝福。
  • 阿佘大方向鄭嘉穎送上祝福。
薛家燕讚嘉穎靚仔又叻仔。
  • 薛家燕讚嘉穎靚仔又叻仔。


鍾意就快D Share啦!