掃呢頁CODE去手機

2015年1月12日 星期一

黃翠如想同杜如風「鬧交」 翠如,杜如風,黃翠如,




黃翠如(左圖)、杜如風

next 1/1 pre

日前黃翠如同男友蕭正楠宣傳新劇時表現煙韌,真係羨煞旁人!(資料圖片)

next 1/1 pre

杜如風(資料圖片)

next 1/1 pre

黃翠如(資料圖片)

next 1/1 pre

黃翠如到電台宣傳即將首播的新劇,講到她和男友蕭正楠日前宣傳時,戀情被擺上台。她指無所謂:「唔緊要,宣傳到冇所謂。」問到宣傳期間豈非可以寓工作於拍拖?她說:「宣傳會成日見囉!佢想同曹永廉晒恩愛多啲。」她指劇中兩人少談情對手戲,到最後才會相戀。問到如拍續集會否要求兩人飾演情侶?她就賴觀眾說:「觀眾未必有興趣睇!」

撐無綫打救亞視

她又指看到電子媒體均出手幫助亞視的新聞,感到非常開心:「一齊互相幫助,香港好團結。(自己點支持?)其實我爸爸媽媽會睇亞視,因為會播內地劇。依家公司幫佢哋買粵語長片(嘅方法)好好,呢個係香港好獨有嘅藝術品,睇下會唔會有機會展覽,係好珍貴嘅香港財產。」

有意跟杜如風合作

講到杜如風的旅遊節目被喪插,她力撐對方:「我覺得個節目好成功,點都好,一個旅遊節目係咁洗版有NOISE係好好。其實佢係旅遊前輩,仲早過我拍,佢啲風格好早就定咗,得佢先做到,如果由我講出嚟冇咩喜劇感。(你依家青出於藍?)唔同觀眾層啫,鍾意睇佢嘅人又未必鍾意睇我,佢走喺潮流嘅尖端,我就冇SHOPPING CONCEPT,叫我講潮嘢真係講唔出口。」對於網民對杜如風的人身攻擊,她大讚對方EQ高:「佢好叻好聰明,係智慧女子,呢啲對佢嚟講冇咩野。唔需要安慰佢,佢都唔需要人安慰。其實佢已經輕手咗,以前仲癲!」她又稱想和對方一同合拍旅遊節目,問到是否拍《流行地府》?她笑言:「咁我又唔想咁快遊地府,想一齊做個節目,我哋風格咁唔同,撞埋一齊應該幾得意。(可能會鬧交?)鬧交仲好睇」



鍾意就快D Share啦!