掃呢頁CODE去手機

2015年1月19日 星期一

陳豪茵媺鬥脹 囝囝剝帽見人 茵媺,陳豪,陳茵媺,




【短片】【面珠紅卜卜】陳豪茵媺鬥脹 囝囝剝帽見人

2015-01-19 09:02:00



其他影片:>>






【面珠紅卜卜】陳豪茵媺鬥脹 囝囝剝帽見人

陳茵媺(Aimee)前年十二月為老公陳豪生下大仔陳梓燁(Aiden)後,去年六月又為陳豪懷有B仔,預產期為今年三月。雖然Aimee懷孕七個月,但仍頻頻外出,日前記者便見她陀住巨肚偕陳豪、Aiden和陳媽媽一起到圓方食晏。當日下午一時半,陳豪一家由司機駕駛七人車抵達圓方後,陳媽媽第一時間抱住Aiden走入商場。由於Aimee因為抱B而患上筋膜炎,所以左手仍要帶住手托保護,戴上黑超的她落車後即穿上外套免着涼,並負責推BB車,而陳豪則孭住裝有奶樽的奶粉袋,平時螢幕上型爆的小生即時變身湊仔公。

最搞笑的,是陳豪身型跟大肚Aimee一樣愈來愈脹爆,當日他穿上一件頗貼身的冷外套襯白褲,行路時不時「唧」出腩肉,可謂愈脹愈幸福。陳豪一家人走到圓方的Nahm食泰菜和越南菜,擦足四十五分鐘便埋單,繼而一家人帶埋B仔走入育嬰室,估計是為B仔換片。擾攘了十五分鐘後,Aimee便抱住囝囝離開,見Aiden眼仔碌碌、面珠紅卜卜,跟容易面紅的陳豪十足餅印。不過,Aimee為不想囝囝入鏡,於是拉起囝囝外套的連身帽遮掩,豈料活潑好動的Aiden左閃右避扭扭擰擰之餘,還跟媽咪鬥力似的用手扯開帽子,在旁的嫲嫲惟有不停又哄又o氹,Aiden始乖乖就範,然後一家齊齊乘七人車離開。



(攝影:潘冠恩、吳耀輝)



陳豪同茵媺一家食圓方食飯。



陳豪護住老婆囝



茵媺就拉囝囝頂帽遮一遮佢個樣



不過囝囝就扭扭擰擰



最後都係扯開咗







鍾意就快D Share啦!