網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月10日 星期六

林子善「肌」爆《東網》擸片約 林子善,




林子善變身「肌男」於《東網》點擊奇高,更吸引到電影公司注意。

next 1/1 pre

林子善自拍紀錄「肌男」過程。

next 1/1 pre

林子善因被嘲笑而下定決心健身。

next 1/1 pre

林子善希望自己成為好榜樣。

next 1/1 pre

林子善受關注感意外。

next 1/1 pre

林子善在努力及堅持下,變身成「肌男」。

next 1/1 pre

無綫藝人林子善以半年時間,由肥肉男變筋肉人,早前在網上發放爆肌相,好評如潮,點擊率高企,林子善備受網民關注外,在《東網》爆紅及一身肌肉更吸引到電影監製垂青,電影《辣警霸王花》監製黃永峰受訪時直言於《東網》留意到子善的爆肌相,因而打算邀請他在片中演出一角,黃永峰說:「我識子善好耐,佢係天生演員,做乜嘢事都好認真,我好欣賞佢,嚟緊四月我會開拍一部動作電影,想斟子善演出。」

帶出正面訊息

至於成為網民熱話的子善,感到意外及感謝各界的好評,當然亦希望能參演黃永峰的新片,談到操肌的主因,子善說:「我最想帶出一個正面訊息,就係希望大家唔好再睇小或者用難聽嘅說話去奚落任何肥或瘦嘅人,唔好用外表去衡量一個人,應多畀正能量身邊嘅人,我之前就係因為畀人笑肥仔,令我的起心肝操弗自己,想勉勵別人,只要有心一定做得到!」

每日操練三小時

談到「肌男」煉成法,子善表示:「因為我要先減肥後操肌,所以最初先打拳減肥、練好咗肌肉,再由教練教我正確嘅玩器材方法,高峰期會一日用三個鐘頭打拳、玩器材再加跑步,飲食方面就以清淡為主,油鹽糖盡量少。」



鍾意就快D Share啦!