掃呢頁CODE去手機

2015年1月17日 星期六

杜如風擺烏龍老翻當寶 杜如風,

杜如風


【太陽報專訊】杜如風在前晚播出的無綫節目《流行首爾》中,激讚一件價值約四百港元的衞衣,但原來該衞衣是抄襲名牌的「翻版貨」!杜如風承認間接為翻版衫宣傳,並指以後會小心。

杜如風憑無綫節目《流行首爾》掀起全城熱話,觀眾對其主持風格有讚有彈,更有網民批評她「港女」,可謂是非多多!近日更有觀眾發現她在前晚播出的節目中力讚的白色衞衣原來是「翻版衫」!

衞衣冇牌子

前晚播出的節目中,杜如風大讚該衞衣:「呢件衞衣靚喇,呢啲Pattern係繡上去,背脊都冇偷工減料,都只係400幾蚊港紙,如果擺喺香港複合店,分分鐘可以賣到3,500蚊!好嘢!執到平嘢!」但有眼利的觀眾隨即發現該件布滿刺繡圖案的衞衣與名牌STELLA McCARTNEY一款價值7,200港元的衣服一模一樣,相信杜如風拿在手上、沒有牌子的衞衣是翻版。

否認戀郭子健

杜如風昨日在電話中說:「知道有呢個品牌,一直有上網睇呢個品牌嘅衫,但唔知有出呢件衞衣。(為翻版衫宣傳咗?)都會嘅,當時只係見到靚攞嚟拍,以後會留意。」近日是非纏身的她,又否認與導演郭子健撻着,被取笑人紅是非多時,她笑說:「只係知多是非。(多Job搵?)傾緊好多,不過無綫落實咗嚟緊拍第二輯。」



鍾意就快D Share啦!