掃呢頁CODE去手機

2015年1月17日 星期六

網民勁插范冰冰演技屎 死敵章子怡 微博俾like 子怡,李冰冰,冰冰,范冰冰,章子怡,




【咪亂俾like】網民勁插范冰冰演技屎 死敵章子怡 微博俾like

2015-01-17 16:30:00



章子怡讚完篇勁插范冰冰嘅微博之後,好快就取消咗個讚好。(微博圖片)

由范冰冰主演嘅內地劇《武媚娘》,播出至今都發生唔少事,好似有個個女角變晒大頭,冇晒事業線。范冰冰又俾網民勁插,話佢演技唔好,而喺近日,就有網民發現,章子怡都有讚過范冰冰被插嘅文章喇。

喺日前,有網民就打咗一篇文章,就係勁插范冰冰,內容大約係咁:「都放到五十多集了,武媚娘還是這麼小白兔這麼瑪麗蘇,真不懂編輯腦子裏在想啥,劇情拖遝,宮鬥淺顯,完全沒耐心看下去。還有就是範冰冰,前前後後演了十六年的戲了,就算是個木頭也該學會演戲了,怎麼演技還是這麼浮誇,真的空有美貌。終於理解她為什麼出道這麼多年還沒有代表作了,人紅演技差的典範。」而網民就發現,章子怡嘅微博,都有讚過呢一篇文章,但係章子怡0依家已經刪咗呢個讚。

其實范冰冰同章子怡傳不和都唔係新鮮事,有名「國際章」嘅章子怡仲係外國影展同大騷嘅常客時,范冰冰亦開始慢慢國際舞台所識時,有傳章子怡曾經頗不是味兒;都有傳有部電影原本係章子怡女主,結果俾范冰冰搶咗……依家喺國際舞台,識范冰冰嘅老外分分鐘多過章子怡都唔定。



不過就有網民截咗圖。(微博圖片)



《武媚娘》出街之後,網民都勁插。(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!