網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月5日 星期一

鄭希怡犯孕婦三禁 潛水搏兩命 鄭希怡,




鄭希怡為了搵多啲奶粉錢,竟冒着極大的危險性,不惜犯下孕婦三禁忌,潛水拍戲。

next 1/1 pre

氣溫轉涼,鄭希怡上水後工作人員大為緊張,立即送上毛巾保暖。

next 1/1 pre

真係唔講得笑,大肚婆潛水存在一定的危險性。

next 1/1 pre

鄭希怡犯下「危跳臭河」、「缺氧潛水」及「2℃捱冷」,今次真係搏兩命。

next 1/1 pre

鄭希怡自稱為「拼命三娘」,見佢咁搏,都非浪得虛名。

next 1/1 pre

鄭希怡自言BB好旺,一陀B後商演機會陸續有來,甚至要多到要揀嚟做。

next 1/1 pre

鄭希怡拍劇無停手,都真係要小心身子。

next 1/1 pre

鄭希怡

next 1/1 pre

鄭希怡老公給予無限量的支持,令她可以無後顧之憂地工作。

next 1/1 pre

預產期為四月的鄭希怡與化妝師老公梁學儲(Andy)去年九月在港補擺喜酒,當時內地導演藍志偉上門力邀她為暫名為《古鏡》的新劇做女主角。正當她去年十一月遠赴內地拍攝期間,發現身體有異,及後才得知已懷孕三個半月。

由於劇集有兩幕跳水濕身戲份,有大有細的Yumiko一度擔心身體未能負荷,曾與導演討論改劇情。不過最終導演堅持跳水戲尤關重要而未能刪戲,敬業的Yumiko只好硬着頭皮頂硬跳!不過今次兩場跳水戲足讓她一次過犯下大肚婆三大禁忌,包括「危跳臭河」、「缺氧潛水」及「2℃捱冷」。

大忌之一-危跳臭河

第一幕落水戲氣溫只有十多度,Yumiko雖然已包到實一實,並做足護胎功夫,但之後需跳落郊區一條污濁臭河,由頭濕到落腳,並要在水中掙扎,對一名孕婦來說,危險度依然爆燈。她上水後工作人員大為緊張,立即送上毛巾保暖。

完成第一關後,另一場的潛水戲難度更高,導演考慮到Yumiko健康狀況,而決定全劇組在懷柔等待天氣回暖才拍攝,可惜天公不造美,苦等20天後決定轉陣到北京,租借專業暖水游泳池。由於今次戲份相當危險,Yumiko父母特意赴京監場,睇實愛女及寶貝孫。

大忌之二-缺氧潛水

拍攝當日,Yumiko未有配備氧氣筒等潛水裝備便深潛四米,期間需頻頻閉氣,有潛水牌的導演更親自下水,拉實Yumiko雙腳,最終拍了近20 Take才順利完成,有驚無險。

大忌之三-2℃捱冷

由於當時北京氣溫低至兩度,為免捱冷,Yumiko全日大多時間都浸在暖水保溫。最終她為劇集拍攝一個月,才回港專心安胎。

瞞醫生有潛水戲份

對於今次「搏兩命」拍劇,Yumiko接受本報電話訪問時說:「呢個導演係我伯樂,我當年第一套大陸劇都係佢做導演,今次新劇佢揸弗,所以一定要拍,我係『拼命三娘』!」問到拍攝前可有詢問醫生意見?她坦言曾隱瞞醫生有潛水戲:「醫生話孕婦游水冇問題,但唔敢問佢潛水有冇問題。」

她又直言母親曾擔心得失眠兩晚,幸好老公給予她無限量支持。她表示自佗B後吸金冇停手:「個B好旺我,12月有成十單商演搵我,每個都有六位數字酬勞,但我個肚開始大,好重,所以對工作都會揀擇啲,地方太遠同人多都唔會接。」有傳今次Yumiko佗女?她故作神秘說:「唔講住,下次先啦,但老公知道個B性別後好開心。」



鍾意就快D Share啦!