網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月18日 星期日

袁嘉敏怕是非精拒黐Jeana 袁嘉敏,Jeana,




袁嘉敏怕是非精拒黐Jeana



其他影片:>>






袁嘉敏開中門出好雙乳 寸Jeana搞是非

袁嘉敏、何浩文(Dominic)、何佩瑜(Jeana)、唐紫睿(Hazel)及白健恩等昨日傍晚坐開篷巴士到旺角巡遊為電影《鴨王》宣傳。片中露點女主角袁嘉敏以一襲低胸裙中門大開亮相,即時成為焦點。不過當各人登上巴士準備時,惟獨袁嘉敏仍留在自己的七人車上,到大合照時袁嘉敏與Jeana分頭企,當記者要求二人合照時,袁嘉敏先是怒視該記者,但最終仍一起合照交差,由此可見袁嘉敏與Jeana不和的傳聞更可信。



■有傳袁嘉敏與Jeana不和,昨日亦見二人分頭企。

冇做過朋友

袁嘉敏受訪時表示不擔心有露點片段在網上流出,她說:「戲院睇有電影感好多,而且激情裸露戲有六場,其餘嗰幾場仲好睇、仲激!」被問到為何剛才獨自在七人車時,她指只是跟工作人員指示。對於有傳她跟Jeana不和,袁嘉敏說:「冇話不和嘅,從來都唔認識對方,所以唔存在由朋友變陌生。而且第一日拍戲就講嘢攻擊人,所以都係諗住做自己嘢,唔覺佢哋夾埋孤立我,係我孤立自己,因為好怕講是非嘅人。」



■袁嘉敏昨日中門大開到旺角宣傳新片。



■「鴨王」何浩文獲兩女餵食鴨。



■Hazel否認夾埋杯葛袁嘉敏。

片場唔埋堆

至於Jeana稍後接受訪問時較大方得體,她說:「透視靚衫留番首映至着,係咪不和?以前嘅我會話『識佢米奇老鼠』,𠵱家我會話我想大家鍾意佢,因為佢做得好好。工作上和睦相處就好,因為拍戲係講求team work,而且多一個朋友好過多一個敵人。」她笑言跟袁嘉敏只有一場戲,所以跟對方根本不熟,但不介意再合作。

「鴨王」Dominic自言在片場很少看到袁嘉敏,他說:「片場成日唔知佢去咗邊,所以都覺佢喺孤獨精。」Hazel則表示與Dominic、Jeana屬同一經理人公司,所以較多話說,但就否認一起杯葛袁嘉敏。

採訪:王連連

攝影:仇志德



鍾意就快D Share啦!