掃呢頁CODE去手機

2015年2月17日 星期二

Alice B.隆胸 Cup Cup上羊 Alice B,BKD_S,




中國人最講好意頭,尤其是農曆新年,習俗特別多,在港多年的英泰混血模特兒Alice B.入鄉隨俗,新年前購買紅底旺一旺,寓意羊年在工作上大紅大紫。事業心強的她更有意隆胸,把C Cup上圍跳升兩Cup,成為E Cup Alice,望事業隨之而升呢!

Alice B.

Alice B.穿上性感紅色內衣沾旺氣,羊年大紅大紫!

Alice B.計劃升Cup,為事業豁出去。

對演戲甚有興趣的Alice B.,誓要跳出模特兒框框!

雖然「第四代Canon甜心」Alice B.不是地道中國人,不過來港近五年的她對農曆新年的傳統習俗也知之甚詳,特別添置新的紅色內衣在新年期間穿着,沾沾旺氣,希望羊年事業暢旺,紅到開巷!

凸圍而出殺入影壇

提到內衣,Alice透露一直有收藏內衣的習慣,尤其鍾情喱士款式,故她挑選了性感的紅色透視內衣迎新年,問到是否以此來討男友歡心?她揚言目前單身:「我以前的確係會為咗男友而特登買啲性感內衣。其實我哋做模特兒,成日都會着內衣行騷,我都覺得自己着得好靚、好性感。着一件靚嘅內衣,個人都特別有自信。」

Alice強調現階段專注事業,除了模特兒工作外,有意在羊年進軍大銀幕,為事業去到盡的她坦言眼見巨胸女模在港娛樂圈甚為吃得開,雖然她本身已擁有32C豐滿上圍,但仍有意隆胸至E Cup以迎合香港人口味:「近年彈起嘅模特兒都係大胸嘅,所以我都心郁郁去隆胸,希望升Cup之後可以『凸』圍而出。」為事業豁出去。

美國讀書提升演技

此外,Alice亦計劃自我增值,到美國修讀演藝課程:「我希望去美國讀一、兩個月,因為我一向對演戲都好有興趣,到時仲會去啲電影Casting,希望可以令到自己嘅工作更多元化,跳出模特兒嘅框框!」實行內外齊進階,Alice羊年要紅應該冇難度!

Alice B.

Alice B.穿上性感紅色內衣沾旺氣,羊年大紅大紫!

Alice B.計劃升Cup,為事業豁出去。

對演戲甚有興趣的Alice B.,誓要跳出模特兒框框!

鍾意就快D Share啦!