掃呢頁CODE去手機

2015年2月11日 星期三

陸永夥雞排妹 向三級片邁進 雞排妹,鄭家純,陸永,




【短片】【唔怕囡囡畀同學笑】陸永夥雞排妹 向三級片邁進

2015-02-11 07:30:00



其他影片:>>






【唔怕囡囡畀同學笑】陸永夥雞排妹 向三級片邁進

二人組合農夫的陸永年前原本已篤定接拍三級電影《一路向西》擔任男主角,不過最後不了了之,而角色落在張建聲身上成為向西男。

現在已經是兩女之父的陸永,近日接拍了一部情色電影《141》,正式向三級片邁進,同戲還有擁有32E上圍的台灣藝人鄭家純(雞排妹)及0靚模郭奕芯(Ashina)。

陸永昨日接受電話訪問時表示,早年推掉《一》片是因為有太多「肉搏鏡頭」,他說:「戲裏面講我係成立141呢個網站嘅人,個網簡單啲講係一樓一鳳嘅指南報告。所以今次啲試鐘、肉搏鏡頭會落喺另一位男演員身上,我只係負責坐喺側邊睇人做,不過齋睇都好尷尬,因為真係好激。不過唔擔心囡囡俾同學仔笑爹哋拍三級片,如果同學仔笑,我會問番位同學仔點解笑佢,或者佢爹哋睇咗?」

陸永表示今次幕後班底有曾經編寫過電影《打擂台》的編劇譚廣源,《141》片還在日本找來三位現役巨乳AV女優坐鎮,包括34F上圍的星美梨香、有AV陳妍希之稱、40H上圍的吉川愛美,以及32.5E愛須心亞,演出連場床上激戰。



陸永將夥拍雞排妹拍新戲。(資料圖片)



貌似陳妍希的AV女優吉川愛美,憑澎湃上圍,成為不少宅男至愛。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!