掃呢頁CODE去手機

2015年2月11日 星期三

[FACE - 403] 有真愛 男教友憐憫力追 悲情阿 Yu:最緊要對兩個女好 MF,




6/2

逃離周永恒魔掌的阿 Yu,上週五帶埋細女愛希,接大女信希放學。

真面目

有真愛 男教友憐憫力追 悲情阿 Yu:最緊要對兩個女好

32歲趙頌茹(阿 Yu)同 30歲周永恒婚姻失敗,周因涉嫌恐嚇阿 Yu及向外母吐口水被判監 2個月,但獲緩刑 18個月唔使坐監。

脫離魔掌,阿 Yu現時獨力撫養分別 4歲的信希及 2歲的愛希,一邊做單親媽媽一邊努力搵錢,務求儘快重過新生活。雖然湊住兩個女,但阿 Yu仍然有 market,據知她近期被一名男教友力追,可惜對方年齡比自己細,「姊弟戀」令阿 Yu好猶疑。阿 Yu向本刊表明有乜擇偶條件,除咗要尊重同錫佢,最緊要係對兩個女好,講到尾,都係唔想再搵個淨係識家暴同搞外遇囉!

上月被判監 2個月,緩刑 18個月的周永恒,知道唔使踎監後表情風騷。《蘋果日報》圖片

據知一名年紀細過阿 Yu兩年的專業人士中產男教友,對佢非常有好感,可惜搞緊離婚的阿 Yu要努力搵錢養女,現時以工作行先,加上與周永恒的姊弟戀失敗收場,令佢唔敢接受對方好意。

「最緊要尊重我」

週日( 8日)阿 Yu出席活動時,雖然唔認有人追,但又公開擇偶條件,唔通想話俾男教友知?阿 Yu說︰「我嘅感情生活現時一片空白呀!冇人追我,唔覺有任何攻勢喎,我電話個 list淨係得經理人同阿媽電話,我都想多啲。(有信仰會唔會加分?)有固然好,不過最緊要識尊重你、愛你、關懷你,我𠵱家要求好高㗎喇!(係咪一定要囡囡接受?)我一定以兩個小朋友為優先,最緊要對兩個女好,如果佢哋唔鍾意,我直頭唔會諗!」

呆滯買餸

唔使開工,素顏 Yu落街市買餸,等畀錢期間竟然發呆長達 12秒!唔通仲有嘢未諗通?

慳家媽咪

一個人養家,阿 Yu買條菜都要格過價先出手,好慳!

5/2 Salon吹水

去完 Salon整頭,等車期間阿 Yu(左)同經理人吹水,表情多多把口又未停過,似乎有成肚苦水要呻喎!

做完活動,阿 Yu由經理人打的送返屋企,車錢都慳番!

周永恒避返內地

周母(左)同兒子不離不棄,現時希望周永恒暫時返大陸,去親戚間公司幫手。《蘋果日報》圖片

自從同周永恒分開後,阿 Yu工作量大增,多了代言廣告之外,亦頻頻出騷,好受歡迎。唔使開工的日子,阿 Yu亦會身兼父職,親自湊囡囡返學放學,又會去街市買嘢煮飯,盡量抽時間同兩個女享受家庭樂。

至於普通襲擊罪成的周永恒,唔使坐監執身彩。據知周母為免兒子再度犯事,已要求周永恒在緩刑的 18個月期間,返內地到親戚的屋企暫避,避免再次騷擾阿 Yu。難得阿 Yu可以重新生活,周永恒真係要生性唔好累街坊喇!

Ruby日本避世

周永恒甩難唔使坐監,阿 Yu又重過新生活,小三 Ruby(劉依靜)又點呢?同港視冇晒約,有份參演的電視劇又未出街,已經撇甩周永恒的 Ruby,原來去咗日本旅行散心,順便把事件降溫。

Ruby(中)同港視同事飯局。

飛甩周永恒, Ruby近日去咗日本旅行散心。

鍾意就快D Share啦!