掃呢頁CODE去手機

2015年2月11日 星期三

特首女梁齊昕闖影圈 六位數演社工 梁齊昕,CY女,齊昕,




特首女兒梁齊昕入娛樂圈夢終於成真,並已落實接拍電影擔正女主角!昨日電影舉行記者招待會,答應出席的齊昕因身體不適而缺席。

齊昕處女拍戲即擔正女主角,並收六位數酬勞!

齊昕曾與影帝秋生和舞王郭富城合照,早已有興趣入娛樂圈。

李逸朗表示戲中有機會奪齊昕的銀幕初吻,令他小鹿亂撞,大呼緊張!

揚言有意加入娛樂圈的梁齊昕,早前為有線做嘉賓主持,引起極大回響,如今再進一步踩進大銀幕,接拍劉俊輝執導的電影《男極探射燈》(暫名),處女下海即擔正女主角。昨日傍晚該片舉行記者招待會,通告列明齊昕會出席。

齊昕頭炮電影已十分有睇頭,不僅有指會着三點式,還會有床戲,記者會上吸引大批記者採訪,劉俊輝再重申女主角梁齊昕會出席,卻一直未見其蹤影:「佢答應咗會嚟,簽咗約。(重金禮聘?)好難講,有錢人可能覺得唔重,六位數字。」他透露梁齊昕在戲中飾演社工,大讚對方有演藝細胞,想培育她,問到是否有床戲?他說:「有床戲,佢成日喺張床咬朱古力,成日畀啲蟻咬。(親熱呢?)談情嗰種。(三點式呢?)睇吓佢哋拍拖有冇游水。」問到齊昕可有設下底線?劉俊輝說:「佢畀我拍,我都唔會拍。(怕佢背景?)唔係,因為分分鐘會上內地,有時可能會有粗口嘅對白,不過唔係佢,係戲中嘅人。」

導演讚聰明唔怕辛苦

劉俊輝稱該片投資逾千萬,三月八日正式在香港開鏡。問到與齊昕接洽多久?他說:「簽咗個幾兩個月,傾都係個幾兩個月。(誠意打動佢?)唔使,佢鍾意拍戲而我又鍾意拍戲,佢好捱得,點辛苦都唔驚。(對佢印象點?)好聰明,係一個好女仔,邊個聰明人唔百厭,之前有同佢試戲,都係叫佢跟住啲稿去背對白。」

記者會接近尾聲,劉俊輝突然宣布齊昕不能夠出席:「啱啱聽到消息,佢上唔到嚟。(邊個?)齊昕,佢上咗車但返轉頭,行都行唔到。(佢咩事?)人有事,收到消息係個人有事。」

劉俊輝被問到有否與齊昕聯絡?他說:「成日同佢講電話,食飯同飲咖啡,如果搵唔到佢,又點會搵佢拍戲?(套戲仲拍唔拍到?)點會拍唔到?簽咗約,點會拍唔到,冇話拍唔到,人唔舒服都冇辦法。(拍唔到告佢毀約?)簽咗約點會唔應承我拍,拍唔到先算,佢身體比較差。」

「佢又唔係得17歲」

對於齊昕身份過於敏感,會否比較難告毀約?劉導演說:「唔舒服冇法,再算。(佢屋企人其實知唔知佢拍戲?)又唔係搵佢屋企人拍,佢又唔係得17歲。」

而記者會結束後,劉導演接受本報獨家電話訪問,假如真的拍不成,會否有後備計劃?他語氣堅定地說:「我對佢仲好有信心,暫時未諗過。(佢戲份高?)好高同佔好重要。」問到戲中誰人演她父親,劉導演則大賣關子,表示暫不公布,要保持神秘感,但外傳是陳惠敏飾演戲中齊昕的父親。

齊昕處女拍戲即擔正女主角,並收六位數酬勞!

齊昕曾與影帝秋生和舞王郭富城合照,早已有興趣入娛樂圈。

李逸朗表示戲中有機會奪齊昕的銀幕初吻,令他小鹿亂撞,大呼緊張!

鍾意就快D Share啦!