掃呢頁CODE去手機

2015年2月16日 星期一

《四個女仔》抄韓「頭盔少女」谷收視 網民打冷震

《四個女仔》抄韓「頭盔少女」谷收視 網民打冷震


【晴報專訊】劇集《四個女仔三個BAR》的陳凱琳、何雁詩等早前拍攝網上版MV,卻激似韓國女團「頭盔少女」的兩年前舊作《Bar Bar Bar》,網友寸爆動作、歌曲旋律有九成似,歌詞亦屬洗腦之作。何雁詩昨日戲言只是惡搞該韓國女團,大家又有冇被嚇到打冷震?

上周五晚,何雁詩在fb上載該MV,劇中男主角之一張繼聰更在其fb出力狂推,短短三日共錄得逾70萬點擊率,但網友卻不大受落,鬧爆她們抄足韓國人氣組合Crayon Pop,除嘲笑該MV製作是是但但,又彈四位法律界小花跳舞動作唔齊兼唱得難聽,更有人怒斥睇到「打冷震」;不過,亦有網友力撑她們只是搞笑宣傳,更解釋Barrister是大律師,Solicitor是事務律師,呼籲大家一笑置之。事實上,不少本地藝人曾借韓流上位,當中最爆算是錢國偉,他找來一班圈中好友齊齊惡搞PSY的《江南Style》,成功炒熱人氣,更曾獲邀到澳門搵真銀。

何雁詩:只為娛樂大家

記者昨日致電何雁詩,她透露MV是公司決定拍的:「套劇叫《四個女仔三個BAR》,所以食番《Bar Bar Bar》首歌,同埋惡搞韓國組合。(網民批評你們?)我有睇呀,冇唔開心,有人講係好事,我哋只係娛樂大家。」

協力:Ivy

撰文:Steven、Pat

編輯:黃寶恩

插圖:何樂 

設計:鄧俊明

《四個女仔》抄韓「頭盔少女」谷收視 網民打冷震《四個女仔》抄韓「頭盔少女」谷收視 網民打冷震《四個女仔》抄韓「頭盔少女」谷收視 網民打冷震
鍾意就快D Share啦!