掃呢頁CODE去手機

2015年2月24日 星期二

發哥睇好青雲再稱帝 發哥,劉青雲,青雲,周潤發,




緊貼香港影視圈走勢的神級影帝周潤發為今屆香港電影金像獎作出預測,他力推劉青雲及趙薇稱帝后,並開腔大讚「新人王」王菀之!提到最近合作的影帝張家輝及影后劉嘉玲,發哥盛讚家輝是戲精,嘉玲則充滿魅力!

「Tip神」發哥大讚劉青雲演技超班,有望於今屆金像獎再度稱帝!

發哥早前接受本報專訪,向讀者預測今屆香港電影金像獎賽果。

蔡卓妍(阿Sa)(右)

王菀之、吳君如

張家輝(左)

劉青雲

從未Out過的神級影帝周潤發,早前身在成都宣傳電影《賭城風雲II》,他受訪時大談對影圈的看法,提到今屆香港電影金像獎,向來是「Tip神」的發哥講出心水!對於影帝之爭,發哥睇好同屬無綫出身、其後也在影壇發光發熱的劉青雲,對他讚不絕口:「影帝係青雲鍾意佢!(佢得一次影帝太少?)佢超班!應該再拎!」

蔡卓妍放手一博

影后方面,他認為吳君如、趙薇、湯唯、周迅及蔡卓妍(阿Sa)的演技均很出色甚難選擇,他曾一度考慮後起之秀阿Sa,最後仍憑感覺認為應由趙薇贏獎:「女仔好難揀喎!聽講阿Sa演得幾好,好豁出去喎!不過我估趙薇,感覺係!」

可造之材王菀之

而王菀之破紀錄獲得三項共五個提名,發哥認為她是可造之材:「希望佢女配角、新人、歌曲獎拎晒我有睇過佢電視劇嘅演出,平時佢個人唔係咁,但做得到同自己好唔同嘅角色,幾得意!」

發哥在《賭II》中與影帝張家輝及影后劉嘉玲合作,三人埋身大鬥演技擦出火花,他提起兩位拍檔即眉飛色舞,與嘉玲闊別廿多年再合作的發哥,大讚她舉手投足都充滿韻味:「80年代電視台合作嗰陣,佢仲係少女,依家係女神,每個動作都賞心悅目。(比廿幾年前更吸引?)梗係!依家係佢最Charm嘅時間,靚到不得了!」

家輝打頭夠好玩

另外,《賭II》中發哥與家輝飾演「兩師徒」,搞笑的是家輝扮賭神高進,而發哥則演刀仔被對方狂打頭,鮮有做下把的發哥大呼好玩:「佢演我師傅吖嘛!打頭呢幾下喺我度嘅,冇咩人夠膽做,喺我面前做我喎!咁先好玩!(覺得家輝點?)佢由電視台捱到拍電影,已經成精七帝張喎!佢大把本錢,演咩都得,正邪搞笑咩都得!」

(完)

「Tip神」發哥大讚劉青雲演技超班,有望於今屆金像獎再度稱帝!

發哥早前接受本報專訪,向讀者預測今屆香港電影金像獎賽果。

蔡卓妍(阿Sa)(右)

王菀之、吳君如

張家輝(左)

劉青雲

鍾意就快D Share啦!