網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月12日 星期四

揭分手內情 鄺美雲為有米男撇林達民 林達民,鄺美雲,

【壹週刊】揭分手內情 鄺美雲為有米男撇林達民



其他影片:>>






【壹週刊】揭分手內情 鄺美雲為有米男撇林達民

【壹週刊】鄺美雲Cally同林達民拍拖三年,日前驚爆


分手消息,有指男方嘅大男人性格成為分手導火線,不過《壹》仔收到風,件事唔係咁噃!

據知,有一個年紀較大嘅有錢人力追Cally,雖然有財力,但呢位神秘男子完全唔大男人,反而對女方事事遷就,兩人相處得好舒服;Cally思前想後,為咗唔想比人話劈腿,都係決定同林達民分手。

不過被飛嘅林達民就陰公豬喇!心情好低落都唔止,仲有人見到佢過馬路嗰時頭耷耷,成個落晒形。

其實兩人最後一次一齊出席公開場合就係上個月嘅元旦賽馬日,但當時兩人已經貌合神離,一齊行都要搵朋友隔開,好似水溝油咁生疏啊!

iPhone版下載:http://goo.gl/1SDaWF

Android版下載:http://goo.gl/xfQS8D

壹週Plus網頁:http://nextplus.nextmedia.com/

鍾意就快D Share啦!