掃呢頁CODE去手機

2015年2月16日 星期一

葉翠翠蔣雅文 曾與李逸朗爆戀聞 翠翠,李逸朗,蔣雅文,葉翠翠,




【新郎不是我】葉翠翠蔣雅文 曾與李逸朗爆戀聞

2015-02-16 15:52:00



(資料圖片)

今年係前港姐冠軍葉翠翠入行第十年,翠翠於情路兜兜轉轉,終於搵到真愛,報道指翠翠與曾離婚的熟男周曉東(Raymond)於七月假四季酒店擺酒。

事實上,翠翠入行至今緋聞不絕,情史多多,除咗同屆港男冠軍高鈞賢外,翠翠仲同哭腔版《儍女》嘅李逸朗(Don)拍過拖,而最哄動係莫過於2008年,翠翠被指暗撻內地富商黃有龍後,忽然富貴,並坐擁兩棟共值3千萬豪宅,加上投資有道,翠翠當年被封為「港姐股神」,仲傳佢有半億身家添。

講起李逸朗,之前佢曾與已為人妻嘅蔣雅文(Mandy)爆緋聞,不過Mandy日前表示,多年已冇同Don聯絡,仲話當時合唱僅是過去的「拍檔」關係;如今另一舊愛翠翠亦快將嫁人,唔知Don又幾時抱得美人歸呢?



高鈞賢曾與葉翠翠爆緋聞。(資料圖片)



李逸朗同翠翠。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!