掃呢頁CODE去手機

2015年2月16日 星期一

祖名私家機返台搵阿嬌 祖名,鍾欣潼,阿嬌,房祖名,




馮仁昭四圍超:祖名私家機返台搵阿嬌 - 馮仁昭



其他影片:>>






房祖名私家機返台 搵阿嬌

【祖名毒禍之 行蹤神秘】房祖名喺北京因容留他人吸毒刑滿出獄,前日喺當地開完道歉記者會,閃縮飛車到機場離開內地,有傳祖名搭夜機去台北,大批記者喺桃園機場守候,但航班抵達後唔見祖名身影,至於香港機場亦都有傳媒駐守,但一樣撲空。

據知,祖名前晚原來搭爸爸成龍嘅私人飛機到台北,因為申請咗特殊通關入境,成功避過傳媒耳目鬼祟離開機場,消息話祖名為避記者追訪,特登唔返自己喺台北信義區嘅豪宅,而係去咗另一個私密地方同媽咪林鳳嬌團圓,由於祖名嘅阿姨、經理人都住喺台灣,有多處落腳地方,想要避開記者真係話咁易,據聞經理人公司交代祖名呢排唔好出街,要買乜都搵工作人員代勞。



■據知房祖名搭爸爸成龍嘅私人飛機返台北,同媽咪林鳳嬌團圓。資料圖片

柯震東嗌加油

對於祖名出獄重獲自由,之前一齊被捕嘅柯震東回應:「私下有傳簡訊給他了,未來一起加油。」好友郭采潔噚日透過經理人話:「已經在記者會後跟他通電話,想說的都在電話裏說了,未來,他會成為更好的人。」

撰文:馮仁昭



■祖名前日喺北京開完道歉記者會後,即閃縮飛車去機場離開內地。

鍾意就快D Share啦!