掃呢頁CODE去手機

2015年3月9日 星期一

連詩雅自爆捱窮史!三餐食麵包 連詩雅,




連詩雅自爆入行捱窮史。

next 1/1 pre

連詩雅話入行頭兩年雖然密密做,不過冇錢落袋。

next 1/1 pre

連詩雅仲試過三餐都捱麵包。

next 1/1 pre

連詩雅雖然身為歌手,但為咗慳錢,都照逼巴士港鐵。

next 1/1 pre

喺單親家庭長大嘅連詩雅會自己打工賺零用錢,冇用過媽咪嘅一分一毫。

next 1/1 pre

連詩雅希望可以孭起養屋企嘅負任,令媽咪可以退休享福。

next 1/1 pre

連詩雅

next 1/1 pre

明星藝人在鎂光燈下光鮮亮麗,但其實台下付出多少,的確有苦自己知。「長腿女神」連詩雅(Shiga)入行4年,有份在電影《喜愛夜蒲》系列中演出,2011年同時憑此片榮獲第31屆香港電影金像獎最佳新演員提名,亦在各大音樂頒獎禮上獲得漂亮的成績單。熱愛演藝事業的Shiga在圈中愈行愈順,她坦言去年是豐收年,出碟之餘更「處女下海」,有份做大型音樂騷。

捱過窮做「月光族」

其實Shiga就算拍完《喜》片而人氣急升,但頭兩年出道依然冇錢賺,更試過日以繼夜三餐捱麵包!Shiga之所以慳家兼住過劏房,皆因當初捱過窮,入行後的她與眾多長期糧尾的打工仔一樣,做過「月光族」,她說:「頭嗰兩年完全冇賺錢,所以我會特別容易滿足。永遠人哋睇你就最風光,你一個月肯定賺幾廿萬啦,嘩,我都想呀!我試過一日三餐都成問題,你知打工仔月頭最風光,月尾最坎坷,我完全經歷過。」她更指支出要計過度過,就算手上一袋二袋,Shiga都要放下歌手身段,照逼巴士、港鐵,兼且三餐以麵包醫肚:「試過一日三餐我剩係食麵包。(入不敷支?)可以咪慳番,食麵包都飽,起碼唔會餓死先。」餓唔死的Shiga更坦言拍過電影都仍然要慳住使,最緊要Enjoy自己的事業!

度過最艱辛的兩年,終於向公司還清債項的Shiga自言搣甩負資產重見光明,不用日日捱麵包,她說:「以前借公司錢,還咗錢嗰一刻係人生轉捩點,好似負資產嘅人,突然變正資產,好大喜悅!」

事業愛情兩得意

單親家庭長大的Shiga相當生性,自父母離婚後就獨力賺錢,從未用過媽媽的一分一毫,自己零用錢自己打工賺,免得媽媽操心。她最想媽媽退休,自己孭起養家的責任,果然是一等一的孝順女!問到Shiga是否愛情事業兩得意,去年年尾大方承認與圈外有米男友Anthony蜜運的她亦笑言:「OK嘅,生活上好多嘢漸漸好,工作上可以好好多,好多嘢想做做到。」

鍾意就快D Share啦!