網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月22日 星期日

溫家偉冧抱吳若希 叫蔡思貝縮手 蔡思貝,吳若希,溫家偉,



近日合作無綫劇《衝線》的吳若希、「大隻仔」溫家偉(Alan)、蔡思貝及羅仲謙傳戲假情真,鬧出緋聞!其中「緋聞女王」吳若希與「發電廠」蔡思貝昨日在宣傳活動上,公然為Alan爭風呷醋,Alan抱實Jinny更喝令思貝縮手,令思貝眼火爆!他又在微博狂晒與Jinny合照,擺明冧Jinny更多!

溫家偉與蔡思貝霸得靚位抱起吳若希,不過溫家偉卻叫蔡思貝縮手!(設計對白)

吳若希在台上唱歌時,溫家偉飛撲上前握手以示支持。

溫家偉「獨霸」吳若希,愈抱愈高!

溫家偉(右起)、蔡思貝及吳若希來個緋聞大雜燴,有講有笑!

羅仲謙(左)與沈震軒玩遊戲,大人大姐照坐小型單車。

無綫熱播劇《衝線》兼「緋聞大亂鬥」的主角溫家偉(Alan)、吳若希(Jinny)、蔡思貝及羅仲謙昨日出席宣傳活動,有見早前傳緋聞的思貝與謙仔碰面未有尷尬,還大方合照,焦點遂落在「發電廠」思貝與「緋聞女王」Jinny的大鬥法,兩女公然爭仔,劇中互片爭羅仲謙,原來現實中都為大隻仔Alan爭風呷醋!

我要帶佢返屋企!

眾演員在現場玩遊戲,玩到興起時更趁Jinny唱完歌,把她當成球一樣起勢拋來拋去,Alan即Man爆充當護花使者,捧住Jinny捨不得放手,更叫另一緋聞女友思貝縮手,高呼:「我要帶佢返屋企!」擺到明對Jinny嗒晒糖,思貝見狀即面露愕然,醋意大發酸溜溜地走開,避免望到「銀」眼事!難怪謙仔都對Alan開玩笑:「佢遲早係你女友!」

其實Alan對Jinny的「愛意」早已有迹可尋,連日來在微博不停上傳女方相片,愛到出晒面,更直呼Jinny做「BB」!前日他上傳劇照,照片僅欠Jinny一人,Alan即為「BB」發揮高超P圖技術,把她完美P在照片中,為Fans預告昨日之宣傳活動。他又上傳輕撫Jinny面珠的親密劇照,更留言:「藍藍bb don't cry, you have me!」更在白色情人節當日大晒與「BB」面貼面Sweet爆合照,自言兩人是「Truelove」,可見他明冧Jinny,加上活動現場對女方的體貼入微,簡直當思貝冇到,暗示「我的心裏只有她沒有你」,看來今次Jinny守得雲開見月明!

話唔埋會發展

Alan昨日在電話中回應「大膽公主抱」時說:「唔擔心尷尬,我哋本身好Close玩得好埋!」鬼仔性格的他直言不會「諗太多」:「成班人一齊玩最緊要Happy!我唔驚畀人話抽水,如果同Jinny唔熟就唔會咁做」他又大讚Jinny是好女仔:「我哋好傾得埋!(考慮發展?)話唔埋!」早前面對與思貝的緋聞時態度強硬的他,今次選擇不置可否有所保留,兩人關係認真撲朔迷離!他說:「同思貝係姊妹,一定唔會一齊!其他人就唔知!」問到為何叫對方「BB」時,他揚言冇叫其他人「BB」:「我平時都咁叫佢,唔係博宣傳呀!」自知「講錯嘢」的他即驚青縮沙:「唔係!我見到心穎同Ali都叫BB!」可謂前言不對後語!

溫家偉與蔡思貝霸得靚位抱起吳若希,不過溫家偉卻叫蔡思貝縮手!(設計對白)

吳若希在台上唱歌時,溫家偉飛撲上前握手以示支持。

溫家偉「獨霸」吳若希,愈抱愈高!

溫家偉(右起)、蔡思貝及吳若希來個緋聞大雜燴,有講有笑!

羅仲謙(左)與沈震軒玩遊戲,大人大姐照坐小型單車。

鍾意就快D Share啦!