掃呢頁CODE去手機

2015年3月11日 星期三

日女星安達祐實爆料 成名喊戲全靠藥水 安達祐實,




童星出身嘅安達祐實,成名作《沒有家的女孩》已經係21年前嘅事,最近佢上日本綜藝節目,同人氣童星本田望結(即《家政婦三田》入面個細女)分享做童星時嘅秘密。當年安達喺《沒有家的女孩》憑住精湛嘅「話喊就喊」嘅演技,贏盡觀眾掌聲,原來當年嘅喊戲,差唔多全部都係用眼藥水,安達話自己得12歲,完全喊唔出,搞到導演同監製鬧佢冇用,最後唯有眼藥水扮眼淚。佢仲話《沒有家的女孩1》幾乎全部眼淚都係假嘅,去到《沒有家的女孩2》佢先識點喊。

另外安達同劇中小狗阿龍嘅一段友誼,一樣賺人熱淚,但係完全又係出古惑。為咗令小狗跟住安達,佢喺身上帶住魚乾,小狗就被氣味吸引住,並唔係佢同小狗有深厚感情。現場以安達為目標的本田望結,嚇到唔識反應,呢啲真相真係唔知好過知喇。
安達爆自己用眼藥水,小妹妹本田望結都嚇親。
當年安達幾可愛,原來演技都係假。
鍾意就快D Share啦!