掃呢頁CODE去手機

2015年3月5日 星期四

無福消受 下海肉戰 陸永俾 E奶雞排妹清袋 [壹週刊 - 1304] 雞排妹,鄭家純,陸永,BKD_S,M1,




探熱針

無福消受 下海肉戰 陸永俾 E奶雞排妹清袋

人夫陸永繼上年有機會同索爆中女張慧儀拍嘴戲後,早前又跟台灣 E奶雞排妹鄭家純合作三級片《台北夜蒲團團轉》,雖然雞排妹在戲中剝完又剝,但初次拍「肉搏動作戲」的陸永表現「無能」,竟臨場龜縮,要求導演減戲份,有 E胸都唔敢掂。

步步為營

錢國偉明醒陸永!在新片《台北夜蒲團團轉》中安排他與台灣 E奶雞排妹拍一場剝剩胸圍的埋身肉搏,點知平時口花花的陸永原來得棚牙。

辣 E奶幾激都冇所謂,但陸永全程步步為營,正式埋位前,已經跟對手約法三章。

「我第一次拍呢啲戲,好緊張!事前夾好晒第一吓會摸邊個位,之後又會摸邊一個位,總之清清楚楚,因為有溝通,可以唔使 NG好多次,呢場戲一次過搞掂。」陸永說。

試過拍肉搏戲被抽水甚至被揸胸,要當場反面收科的雞排妹,面對驚青陸永,雖然要主動帶對方入戲,甚至自動波向他採取攻勢,但事後亦在人前盛讚陸永夠君子。



雞排妹需要剝剩胸圍同唔覺意晒 T-back底褲邊。

跳上身

摸腳

要求減戲份

陸永亦坦言,自己唔夠班!

「雖然事先知道要拍呢類場面,但情況究竟有幾激,都係埋位前至知,一叫 roll機我已經不斷震,今次係我最終極,始終自己唔係『動作』演員,其實我當時都有提出,叫導演減我戲份,但愈叫愈衰,反而愈加愈多,搞到我騰晒雞。我當時冇剝衫㗎,全部都係對方剝。」

電影快將上映,但陸永到如今仍未睇過試片,埋位當日亦唔敢膽睇 playback。「講同做根本係兩回事,好彩一 take搞掂,之後仲要雞排妹調轉頭安慰我,拍嗰陣佢仲鼓勵我話好快拍完,叫我做好啲就可以早啲收工。」講就天下無敵的陸永,今鋪輸晒!

戲中另一巨咪女角,是 36F的台灣模特兒張永歆。

金剛在戲中扮 gay,都要著緊身透視褲晒粗腿。



雞排妹早前出席電影宣傳活動,已經搏晒命晒心口。

上年拍《 M Club》,陸永跟四十中女張慧儀有感情線,更要抱住嘴女方。

雞排妹來港出席宣傳活動,會約埋寸嘴 Barbie行街食飯。

已經有兩個女的陸永,經常放全家福在微博晒幸福。

男女戰

錢國偉執導一系列《夜蒲》片,擺明溝女片,由於眾多男女角,要從中突圍確唔容易,第一集的陳靜 DaDa就憑跟男神王宗堯晒巨咪床戰彈出,之後她在影圈平步青雲攞埋最佳女配角,第二集的沈震軒就同國產 Baby劉羽琦蘭桂坊打野戰而出晒位,不單在頒獎禮有提名,更在大台由二打六升呢男二。至於第三集的羽僑,亦豁出去撇歌手形象,跟韓仔在溫泉騷胸肉搏。

DaDa、王宗堯

沈震軒、劉羽琦

韓仔、羽僑

鍾意就快D Share啦!