網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月26日 星期四

被指炒燶iPhone撲水交租 麥包:打多幾份工 麥包,麥長青,



被指炒燶iPhone撲水交租 麥包:打多幾份工



其他影片:>>






被指炒燶iPhone撲水交租 麥包認洗腳唔抹腳

麥長青(麥包)向來是顧家好男人,一個人努力賺錢照顧老婆仔女、麥包媽和外母。有報道指麥包為讓家人住得舒適,聽從風水師指示搬入月租七萬元的淺水灣豪宅,但最近因炒燶iPhone欠下財務公司七百多萬,無奈要撲水填氹,向身邊人借錢及預支騷錢。

麥包昨日在電話中否認欠債,他說:「今日有好多朋友打電話或傳短訊,問我『冇嘢嘛?』仲有導演叫我開工,但我真係冇借財仔,咁都算小病是福,開心有咁多朋友關心。」



■麥包愛錫一家人,自言試過月入萬幾元但租住二萬元單位。資料圖片



■有報道指麥包租住淺水灣豪宅,月租要七萬元。 資料圖片



■有傳陳茵媺亦捲入麥包炒燶iPhone事件。資料圖片

做過宜家搬運

有指麥包充大頭租貴屋,他直認鍾意享受:「交租冇問題呀,一路都係咁租,自己儲唔到首期買樓,但又想一家人住得好啲。」感到吃力?他說:「一向都係咁啦,識我嘅人都知,以前做兒童節目搵萬幾蚊,我都租二萬幾蚊嘅樓同供車,咪出去打多幾份工囉,以前試過幫宜家搬傢俬,仲有司儀,有手有腳肯做就得。」是否向中介人預收約六十萬元的內地騷錢?他反問謂:「你話得唔得吖?」

對於炒燶iPhone傳聞,契妹陳茵媺亦有份,麥包氣定神閒解釋:「我最近幫朋友做策劃推廣,希望將一個兩層高嘅小型商場KINGSQUARE,打造成為香港區嘅先達廣場,所以最近多咗同電訊公司嘅人聯絡,可能因此產生誤會。」他透露新商場預計4月全面裝修、6月開幕,問可會投資開舖?他說:「未知,但都有同朋友傾緊。」

採訪:嵐山



■麥包(左)為港島區商場做策劃推廣,密密工作搵真銀。 資料圖片

鍾意就快D Share啦!