掃呢頁CODE去手機

2015年4月2日 星期四

獨斷獨行 話之你嘔血 《今晚睇李》無限添食 [壹週刊 - 1308] M1,



就算請來楊千嬅、吳君如等級數的嘉賓,仍冇助李思捷呢個節目收視有翻身。

探熱針

獨斷獨行 話之你嘔血 《今晚睇李》無限添食

自信王李思捷主持監製兼一身的節目《今晚睇李》,收視由開波至今一直仆,網民插爆,下場理應跟年前的《爆足一周》一樣「短命」;但李思捷卻有高層頂實,加埋有亞視快將摺埋「優勢」,《今晚睇李》竟然獲厚待,無限添食,話之觀眾典床典蓆,幾乎割櫈。

余詠珊賜免死金牌

宇宙無限大!電影有宇宙最強甄子丹,樂壇有宇宙 G.E.M.,電視代表,非李思捷莫屬。孭飛主持的《今晚睇李》,又 hard sell又 chok,明抄美國清談節目《 The Tonight Show》,但話題總離不開屎尿屁、同居上床低俗趣味。睇到網民眼火爆圍插,節目收視得十六點。

余詠珊揸旗綜藝科後,近年大台綜藝節目近乎仆直,查小欣的《爆足一周》及由余詠珊一班愛將主持的《尋謎博物館》,均在受壓之下腰斬;《今晚睇李》成績慘淡,理應凍過水,但余詠珊卻下旨賜免死金牌,唔斬之餘仲要添食。

據悉,《今晚睇李》原定拍多十集,但見亞視氣數已盡,獨大的 CCTVB更加肆無忌憚,再下旨將節目由加十集變無限復活。

做主持反應一般,但溝女就相當耍家的李思捷,連高層余詠珊都俾佢搞掂,獲特赦。

亞視俾王征玩到面臨執笠,大台更加放軟手腳啦。

因李思捷錯誤高估自己,令節目變成《今晚唔想睇李》,仲要堅持添食,觀眾被迫硬食。

抄,已經係大台劇集同節目嘅特色。難得李思捷擺明抄足,加埋 Chok爆表現,網民梗係火滾

有指衞世輝臨危受命,在《今日》添食集數接任監製,唔俾自信王自把自為。

《扮嘢王》唔肯執手尾

「原本 Sandy(余詠珊)打算搵家燕姐同王祖藍嘅《 Sunday扮嘢王》嚟個 part 2接棒,但兩個主持唔想再做舊嘢,要求綜藝組再諗橋搞新節目。而家無對手,度嘢又需要時間;反正嚟緊劇集播足七日,個節目都會調動時間, Sandy咪放軟手腳,俾《今晚睇李》撐住先囉。」一名工作人員透露。

《今晚睇李》避過「死刑」,不過有指余詠珊為一挫曾當自己面話「《玩嘢王》收得,有我點會唔掂!」的李思捷氣焰,決定不再讓宇宙捷兼做監製,改由衞世輝接爛攤子,唔再俾李思捷話事,胡作非為。

有傳原計劃《 Sunday扮嘢王》接棒開 part 2救收視,但兩位主持王祖藍同家燕姐唔想又食老本婉拒。

13年《玩嘢王》開波有口碑,但因玩得太盡,嚇窒藝人拒上節目,收視亦有頭威冇尾陣。

無綫為救插水收視,轉陣播足七日劇,還買來范冰冰的人氣劇《武則天》救亡。

硬食

要保住公司業績,大台慳字為本!加上留唔到人才,又自恃一台獨大,劇集節目水準即使愈來愈差,但免費大晒,觀眾被迫硬食!

《愛•回家》

以破《真情》千集紀錄為目標的長命處境劇《愛•回家》,即使收視持續下插,都一直唔肯收檔,直至收視撻到落 17點,廣告商詐晒型,大台才死死氣,拍板八百零四集冚旗。

《勁歌金曲》

已經做咗幾十年的《勁歌金曲》,近幾年已處於垂死掙扎階段。 11年收視跌到十點後,節目被調到週日的深宵時段,最近收視更落到個位數九點,但為成就每年頒獎禮,仍焗住死撐。

鍾意就快D Share啦!