掃呢頁CODE去手機

2015年4月2日 星期四

照顧昏迷母 吳若希停工 [壹週刊 - 1308] 吳若希,M1,



探熱針

照顧昏迷母 吳若希停工

吳若希( Jinny)母親謝芬芳上週六(三月二十八日)在大埔炒單車接受開腦手術後,至今仍處於半昏迷狀態;十年前吳若希經歷父親破產,父母離異,與細佬跟媽咪相依為命,意外後第二日便要扮無事照開工,情緒已失控的她,打算暫時停工照顧,直至母親完全康復。

匿埋喊

週一(三月三十日)下午五點半,電視劇《衝線》拍檔蔡思貝及周志文,陪同吳若希到醫院探媽咪,而出事後陪住她以及照顧吳弟的大隻仔溫家偉,則再沒有出現,有指 Jinny在微博半公開戀情後,即收到指示,要低調。

「佢哋都知咩事,所以唔敢再孖住出入,其實大隻仔好擔心 Jinny,見佢失控鬧番嗰個笑佢媽咪嘅網民,就知 Jinny情緒好差。」知情者說。

匿埋喊的吳若希,當日要戴超遮樣,講到母親情況,她坦言未敢樂觀。

「媽咪情況唔能夠用好去形容,只可以話比之前進步,過咗幾日水腫期,如果冇復發,就可以離開 ICU轉去其他病房。」吳若希說。

吳若希坦言近年媽咪才開始過安定生活。

吳母男友(黃衣)在事發現場接受查問,表示二人踩單車做足安全措施。

唔敢太急進

據了解,吳母手術後一直處於半昏迷狀態,為助母親儘快甦醒,吳若希每日會用個半小時跟她說話,胞弟亦會講些生活片段,為母親打氣;而每次聽到兒子聲音,吳母反應尤其明顯,不過也因此而令吳若希進退兩難。

「 Jinny細佬每次同媽咪講嘢,佢都好有反應,但腦壓亦因為咁颷升,因為 auntie本身有高血壓,所以唔敢太心急。 Jinny話成家人當中以自己最硬淨,如果今次冧低嗰個係佢,一定會好快起到身,因為佢仲要照顧頭家。反而 auntie離婚後變得脆弱,好多事都唔敢做。」知情者說。

大隻仔幫手照顧吳弟,出事後翌日,他孖住周志文接女友收工,跟住再去吃飯探病,陪到實。

慳錢食白飯

出身富裕家庭,直至在內地經營酒店的吳父十多年前生意失敗,吳母幫丈夫還清所有債後離婚,一個女人帶住姊弟倆移居香港,生活艱苦,近年吳若希事業開始有起色,才不讓媽咪工作。

「最初入娛樂圈, Jinny為咗慳錢,同朋友出街都係叫一碗白飯,近年生活改善咗咁多,以為媽咪可以開始享吓福,點知又搞成咁!每次見到媽咪全身插晒喉,叫佢有反應啲手腳會郁,有意識但冇力擘大眼, Jinny就好心痛。佢已經諗住停工照顧媽咪,加上細佬亦要人睇住,所以會同公司商量,完成手頭工作,等媽咪好番先再開工。」吳若希身邊人透露。

吳母仍昏迷,吳若希三日前在 facebook留言「喪喊完一輪」,並指實在忍得太辛苦。

網民攞吳母炒單車意外開玩笑,心情極差的吳若希忍不住在 facebook以粗口鬧爆。

剛播完的《衝線》以單車比賽為題材,吳若希也有份演出。

患難見真情

意外後第二日早上,壓力爆煲的吳若希仍要開工做節目《魔法王》,踩到下午一點多,大隻仔跟周志文帶同吳弟跟她會合,到九龍灣 MegaBox醫肚。患難見真情,大隻仔要睇住女友,又幫手照顧其弟。

「其實 Jinny細佬同大隻仔感情好好,兩個經常約埋打籃球;大隻仔亦好識氹 Jinny媽咪,成日讚佢煲湯好飲,所以 auntie經常叫大隻仔去屋企飲湯。」知情者說。

對於計劃停工照顧母親,吳若希在電話回應:「我有諗過,睇情況啦。」隨即掛線。

拆解

吳若希早前將大隻仔錫她的相片放上互聯網,暗示新戀情,不過用漫畫公仔將二人 sweet樣遮住。飛走公仔,大隻仔跟女友自拍時笑得好開心。

大隻仔跟吳母,及 Jinny細佬熟落,經常將合照放微博。

跟蔡思貝拍《衝線》成好朋友,對方陪她到醫院為吳母打氣。

一直由吳母照顧的細佬,出事當日由 Kelly Jackie帶去醫院見媽咪。

出事後第二日,吳若希扮無事照常開工,跟阿 Bob主持《魔法王》。

傾盡所能

切肉不離皮,家人愛人有任何冬瓜豆腐,便牽一髮動全身,為解救摯親傾盡所能,甚至爆發無限犧牲精神。

陳錦鴻

13年,陳錦鴻約滿無綫不再續約,專注照顧患有自閉症的兒子陳駕樺( Edgar),兩父子一起參加由專家指導的特殊課堂。

黎姿

黎姿的親弟黎嬰, 07年 5月遇上車禍重傷,情況危殆,黎姿傾盡一切,搶救胞弟,黎嬰成功保命,但說話及行動能力已受影響,其時為全力照顧黎嬰和幫忙打理及發展其美容生意,黎姿暫停拍劇,翌年更宣布全面退出幕前。

孫耀威

陳美詩 12年日本遇上車禍,經歷生死一瞬間,男友孫耀威非常肉緊,更冒着得罪無綫的危險,為女友在微博發聲,炮轟大台。

鍾意就快D Share啦!