掃呢頁CODE去手機

2015年4月15日 星期三

周董帶領愛妻遊車河 「籃球」巨肚昆凌目測有咗超過5月 昆凌,周杰倫,周董,



【唔似懷孕初期】昆凌「籃球」巨肚目測有咗超過5月

2015-04-15 09:31:00



(台灣《蘋果》日報圖片)

周杰倫(周董)與昆凌今年1月結婚,4月就傳出懷孕嘅消息,唔少fans都想知「小小周」嘅性別,不過周董一方一直未有透露昆凌嘅預產期,昨目台灣《蘋果》影到周董揸電單車,老婆昆凌坐私家車,話晒大肚婆當然唔方便坐電單車,周董揸單車一直貼心帶領愛妻遊車河,停紅燈嗰陣,周董仲向昆凌「耍帥」將手放喺私家車駕駛座嘅窗口,同老婆調情。

據知,大肚嘅昆度出活動一直想盡辦法遮肚,外界好難估計昆凌有咗幾多個月,但噚日見身穿針織衫嘅昆凌,巨肚隆起已經接近1個籃球嘅size,睇落至少有咗超過5個月,以個肚大小去推測,真係唔似懷孕初期,難得昆凌有咗都冇明顯發福,手腳仲係好纖細。

其後,台灣傳媒見周董先落車,攞著安全帽去電單車舖同老闆閒聊幾句,昆凌亦立即跳出駕駛座,腳步輕盈,冇耐周董又戴上安全帽,揸住佢部價值約50萬元新台幣嘅印度製造復古電單車起步,昆凌就馬上上車跟喺後面,唔通呢啲就係浪慢嘅「夫騎婦隨」,周董都不時睇吓昆凌有冇跟上。

該報道曾向周董所屬杰威爾求證昆凌孕肚目測已超過5月一事,杰威爾僅說:「周董沒有多說些什麼。」昆凌曾說:「不想讓大家去推算小孩的命盤,周董也想留要給自己驚喜。」



周董仲向昆凌「耍帥」將手放喺私家車駕駛座嘅窗口。



周董一馬當先,帶領愛妻遊車河。



昆凌「籃球」巨肚現形!

鍾意就快D Share啦!