掃呢頁CODE去手機

2015年4月15日 星期三

嫌胸大? Kay俾人壓平呀! [FACE - 412] Kay,BKD_S,謝安琪,MF,



雖然已經 38歲兼做咗人媽媽,但 Kay不但 keep到身形,仲似乎愈來愈靚,真係恨死隔籬陳師奶。

全知言

嫌胸大? Kay俾人壓平呀!

謝安琪近排忙住拍劇扮殭屍,真係少咗露面,不過大台俾得起幾多酬勞,大家心中有數,所以要顧住一家大細嘅 Kay,係時候要搵啲外快。

上週三( 8日) Kay就接咗個護膚品廣告代言,其實坐定定,扮到靚一靚,拍半日左右就搞掂,都咪話唔爽,但係胸大有時真係會有阻滯。 Kay身材好大家一向都知,拍攝廣告當日, Kay着咗條白色貼身裙,或者係個胸太凸,又或者入面「攝」得太高,服裝姐姐不斷壓佢個胸,搞到 Kay郁都唔敢郁,之後每轉 pose, Kay都係小心翼翼,所以身材太好,有時未必係一件好事!

到正式埋位, Kay好自動波咁對住鏡頭講對白,期間仲表情多多,難怪廣告商咁錫佢。

Kay無奈被服裝姐姐壓胸,佢就好無奈咁望住驚死整親佢,不過為咗份酬勞,難為一陣都要

除咗鍾意晒長腿, Kay亦經常晒 V面,最近就喺微博整咗張 V面 9格圖,拮死人咩!

網上圖片

鍾意就快D Share啦!