網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月5日 星期日

楊怡 羅仲謙排隊買樓築愛巢 羅仲謙,楊怡,

楊怡和羅仲謙拍拖三年,屢傳婚訊,今次一齊睇將軍澳樓盤斷正,看來真的好事近!

楊怡 羅仲謙排隊買樓築愛巢

年齡相差5歲的楊怡與羅仲謙愛得愈來愈高調,持續3年的姊弟戀最近屢傳婚訊,開花結果!最近阿謙事業起飛,扭轉當初「女尊男卑」局面,有讀者爆料指昨早巧遇兩人情侶裝睇樓,同行還有未來外母監場,看來楊怡一心Mark實謙仔做終身伴侶,齊齊築「愛巢」,增添「嫁數」!

35歲的藝人楊怡與30歲的羅仲謙拍拖三年,姊弟戀並沒令兩人的溝通出現鴻溝,反而默契十足,愛得愈來愈甜蜜,兩人不時公開談及並認定對方,更屢傳婚訊!昨日有讀者撞破楊怡和謙仔,於早上十時半以情侶裝打扮一同戴帽低調現身紅磡,排隊購置長和新樓盤、位於將軍澳日出康城的緻藍天築「愛巢」!

超額抽唔中

該樓盤正式開賣首批只有740伙,據知已接獲超過1.6萬的認購登記,如此爭崩頭皆因此樓盤是出名筍盤,三、四房更連工人房,最平603萬元,首日已吸引數千人排隊,楊怡與謙謙正是其中兩位,而未來外母即楊怡的母親更陪伴在側,可見「一家三口」對購置新居多麼熱切緊張!由於現場情況混亂,多人又擠迫,只見楊怡與謙謙拿着售樓書頻頻交頭接耳,謙仔更充當「護花使者」,在人潮中護住女友,免受其他人碰撞,認真溫馨!其實楊怡與謙仔早已認定大家,更不斷被傳將拉埋天窗,加上兩人事業發展一帆風順,今次一齊夾份投資買磚頭置業,明顯已準備好踏入人生新階段,擺明好事近!

記者昨日問楊怡被斷正與男友睇樓,她說:「都係叫佢(謙仔)投資啫,我有啲心得,大家互相分享吓!結婚就唔會住,係以後嘅嘢,唔係依家講!」明顯婚事逐步計劃中。她又笑言自己今次又抽不中,下次會再嘗試。

羅仲謙與楊怡昨日戴情侶帽及口罩,低調睇樓。
  • 羅仲謙與楊怡昨日戴情侶帽及口罩,低調睇樓。
  • 放大圖片
楊怡媽咪昨日陪住楊怡及「準女婿」睇樓,未知有否畀意見呢?(資料圖片)
  • 楊怡媽咪昨日陪住楊怡及「準女婿」睇樓,未知有否畀意見呢?(資料圖片)

女友教投資

男主角謙仔亦向記者透露自己有意投資:「楊怡有畀意見我!揀將軍澳就因為近返工,而且我好欣賞嗰度嘅規模同潛力。(係咪兩人夾錢買樓?)當初有幾個方案,不過依家反正抽唔中,都Plan唔到下一步喇!」

而楊怡去年才與無綫續約兩年,是買樓方面的「前輩」,去年她抽中大角咀奧朗御峯但未能成功買入,之後又現身紅磡城中匯發售現場揀樓,今次她再接再厲又睇樓。而一直被指女尊男卑的謙仔近年事業發展愈來愈順利,平步青雲的他深得經理人公司星皓寵愛,去年以開心價加簽9年,最近擔正做無綫青春劇《衝線》男主角,又接演星皓明年賀歲片《西遊記之孫悟空三打白骨精》,愈搵愈多的他更愈來愈多女主動埋身,早前就有指他被《衝線》拍檔蔡思貝電到暈陀陀,令楊怡要全程(目及)實保「仲」,為免夜長夢多,楊怡今次索性齊齊睇樓箍實謙仔,為將來婚事鋪路!

文:專案組

鍾意就快D Share啦!