網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月5日 星期日

寓所凌晨遭「爆格」 夏蕙姨憑素顏 嚇走賊人 夏蕙,黃夏蕙,



【短片】【素顏的威力】寓所凌晨遭「爆格」 夏蕙姨憑素顏 嚇走賊人

2015-04-05 02:29:00



其他影片:>>






【素顏的威力】寓所凌晨遭「爆格」 夏蕙姨憑素顏 嚇走賊人

黃夏蕙今日同龍心喺旺角行人專用區現身,為前AD2成員艾美琦拍MV,夏蕙姨自爆今日凌晨遇到一件好得人驚嘅事,就係屋企被「爆格」。

是咁的,今日凌晨夏蕙姨屋企就俾人「爆格」,而最奇怪嘅地方就係,夏蕙姨被「爆格」嘅時候,佢同個賊係處於同一個空間。

不過因為夏蕙姨年紀大,身體有啲攰,所以就喺梳化睇電視睇到瞓着咗,不過夏蕙姨就冇講係睇亞視定大台,而個賊就好食咗豹子膽咁,都仲要繼續偷嘢,但係偷嘢總會發出聲音,夏蕙姨就好戲劇性咁醒咗,本來個賊都唔知,但係夏蕙姨始於都係一個女人仔,所以佢都忍唔住叫咗出聲,呢一叫除咗係夏蕙姨嚇親外,仲嚇親個賊,夏蕙姨話個賊望一望佢,就嚇到走咗,夏蕙姨表示可能係個賊,見到佢冇化妝個樣,所以先嚇走,事後夏蕙姨就去報警。

另外,夏蕙姨早前接受dbc電台訪問時透露有意參加明年立法會選舉,今日佢就話:「我無黨無派,只知道可以對社會有益就去做,從來不識黨派,都唔會歸邊,我就係我,黃夏蕙就係我。」

而一向都好多嘢講嘅龍心,今日就一反常態,好靜...



(攝影:仇志德)



艾美琦拍MV,你敢唔敢睇。





黃夏蕙話自己冇化妝嚇走咗個賊。

鍾意就快D Share啦!