網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月27日 星期一

黎明:叫張家輝拍《甜蜜蜜》,笑死人 家輝,黎明,張家輝,



「金句王」又嚟黎明出席「愛彼女皇杯賽馬日」,回應到佢嘅「靜坐減肥法」,黎明話已經冇再「靜坐減肥」。對於唔少人話做唔到,佢就話︰「冇自信嘅人做唔到,人就係咁得意,上帝製造人類製造機會,如果個個都用我呢招,咪冇人發明新方式,冇新嘅發明囉,自信過籠減肥就會減到死咗。」

再問到如果有人搵佢拍《激戰》,好似張家輝咁爆肌,黎明就話:「「首先要諗吓會唔會俾人笑,自己量力而為,我唔係要張家輝咁,掉番轉叫佢拍《甜蜜蜜》吖,笑死人,如果張家輝做拳霸要轉體三周半踢爆交通燈,做出嚟都會被人笑,總之要看劇本,不可以自己看到也笑不停。 」

提到佢公司新動向,黎明話佢間公司係中轉站式經理人公司,「發展到一個能力有100%就放手,又唔係超級大公司,冇幾千萬去續約;自己都係藝人,唔會搾乾藝人,新嘅藝人做到有毛有翼就自由飛走,如果我哋有三億,我都唔會畀囉,三億可以做好多嘢。」同時透露公司將會有新人出現。
鍾意就快D Share啦!