掃呢頁CODE去手機

2015年4月3日 星期五

嘉穎認陳凱琳入屋:由朋友開始! 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

鄭嘉穎昨日回應新戀情時不時甜笑。

嘉穎認陳凱琳入屋:由朋友開始!

男神鄭嘉穎昨被《好報》踢爆與23歲的新一代女神陳凱琳(Grace)暗撻兩個月,Grace更與嘉穎前後腳上嘉穎的大坑住所,兩人短聚了兩個鐘!「穎琳戀」爆出後,嘉穎與Grace昨日被追問戀事,嘉穎直認Grace當日是上他家借影碟,兩人又夾晒口供,同指大家是朋友,嘉穎更補了一句:「任何嘢都由朋友開始。」似為戀情鋪路。

昨日出版的《好報》踢爆45歲的鄭嘉穎與陳凱琳因拍無綫劇《殭》撻着,Grace更被拍得與嘉穎前後腳上嘉穎位於大坑的住所,兩人短聚了兩小時!嘉穎昨返將軍澳電視城為《殭》開工,即被追問與Grace前後腳上住所一事,嘉穎謂:「嗰日喺會展做完影視展,我要繼續開工,之前同佢傾開電影,佢好上進,鍾意睇戲睇劇,希望演技有進步。我屋企有非常多DVD,咪同佢講,想借嚟睇咪上嚟囉。由於當日我要繼續開工唔喺屋企,佢上去有工人開門,就係咁簡單,唔好諗咁多,好多人都上過小弟屋企,好似唐詩詠、馬國明、曹永廉、林子善,有排數。(Grace成日上你屋企?)一次咋。」

陳凱琳上嘉穎住所當日包到冚,似怕被認出。
  • 陳凱琳上嘉穎住所當日包到冚,似怕被認出。
嘉穎回家後,又載陳凱琳返電視城。
  • 嘉穎回家後,又載陳凱琳返電視城。
陳凱琳與嘉穎被拍得前後腳進入嘉穎住所。
  • 陳凱琳與嘉穎被拍得前後腳進入嘉穎住所。

年紀不成問題

談到新戀情,嘉穎說:「套劇未拍完已經咁多宣傳,開劇都係兩個月,咪即係一開劇就撻着!」問對Grace有冇感覺?嘉穎謂:「依家係朋友感覺。(有冇機會發展﹖)暫時都係朋友,任何嘢都由朋友開始,又唔可以講得咁死,依家只係朋友、同事。(年紀差距會唔會係障礙?)小弟唔會考慮呢個因素,主要係睇溝唔溝通到,timing啱唔啱。(Grace仲會再上你屋企借碟還碟?)借完就算,邊有咁多碟,『豉油碟』就有,可以喺公司還都得。」

再問嘉穎日後跟Grace一同出席公開場合會否尷尬?他謂:「一啲都唔會,大家做呢行,尤其係小弟,如果想我有老婆,照顧吓小弟,任何嘢都係由朋友開始,大家高抬貴手啦。」

陳凱琳
  • 陳凱琳
鄭嘉穎
  • 鄭嘉穎

「唔需要避忌」

至於Grace昨被問到與嘉穎暗撻,她明顯事前已與嘉穎夾好口供,並謂:「當日傾完電影嘢,再去影視展,之後上佢屋企借碟,係工人開門嘅。(影到嘉穎車埋你走?)嗰日佢拍完嘢,有個空檔返屋企,咁啱我攞完碟,又要返電視城開工,佢咪車埋我囉。」

《殭》的眾演員合作無間,其中陳凱琳和嘉穎最投契。
  • 《殭》的眾演員合作無間,其中陳凱琳和嘉穎最投契。
《好報》踢爆嘉穎與陳凱琳秘密發展了兩個月。
  • 《好報》踢爆嘉穎與陳凱琳秘密發展了兩個月。

不過,《好報》拍得嘉穎與Grace返電視城後,又避忌地前後腳入廠,令人更加覺得兩人甚有默契,對此,Grace說:「唔需要避忌,真係冇嘢,避咪仲奇怪!」問到兩人年紀有所距離,Grace又與嘉穎口徑一致:「年紀唔係問題,夾唔夾到同溝通到先係最緊要!」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!