網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月25日 星期六

化妝間暗戰 鄭嘉穎寸阿Kay:返屋企湊仔 Kay,鄭嘉穎,嘉穎,謝安琪,





其他影片:>>






其實鄭嘉穎除咗局陳嘉寶同男友講性生活之外,佢仲連人妻Kay都唔放過,之前已經有傳因為阿Kay演技差兼狂補妝,累到嘉穎成日遲收工而有怨言。

有幕後人員就爆﹕「有一次,阿Kay喺化妝間同啲演員傾開偈,話遲啲等老公搵到錢就唔做,點知嘉穎一句得埋去,話﹕「你咁樣做嘢,唔使做啦,返去湊仔罷」之後佢仲拉埋陸永同黃又南等人一齊杯葛阿Kay,每次放飯都冇預佢,佢話,同呢啲師奶仔有咩伕偈傾啫。

至於問到Kay同鄭嘉穎係咪冇偈傾同被杯葛,佢就話:「呢啲杯葛嘅行為都相當唔成熟嘅,咁我諗都唔會發生喺我身上㗎嗱!」阿Kay講到咁隱晦,大家明㗎嗱!

【相關影片】 鄭嘉穎追問有冇幫男友打X機? 陳嘉寶:我冇幫佢,佢話佢自己嚟

http://bit.ly/1d3Wvnb

鍾意就快D Share啦!