掃呢頁CODE去手機

2015年5月15日 星期五

男友打爆車窗 沈卓盈仲識笑 [忽然1周 - 1033] 沈卓盈,MW,



沈大師主攻烹飪書,佢話:「不嬲鍾意睇烹飪書。黎耀祥啱啱又送咗本佢自己寫、講做戲嘅書俾我,好開心呀!」

媽咪姐

男友打爆車窗 沈卓盈仲識笑

最近有報道話大台小花沈卓盈同金融才俊男友麥偉汶( Ray)有拗撬, Ray仲失控打爆沈卓盈架 Mini嘅車頭玻璃。

不過媽咪姐啱啱喺圓方見到沈大師行街 shopping全程都瞇瞇笑,好 happy喎。咁媽咪姐梗係問番單爆窗新聞啦,沈大師笑笑口話:「傳聞嘅嘢唔回應嘞,我哋依家好好呀。(咁幾時結婚先?)隨緣啦,我想拍多啲劇,依家工作第一!」

其實沈大師仲後生靚女,又的確唔憂。我哋呢啲現代女性,有愛情之餘,梗要有事業嘅,加油呀!

沈大師真係好鍾意行圓方,之前佢同男友 Ray都係喺呢度拍拖食 tea㗎。

見沈大師傾電話都笑得咁 sweet,就知無乜事啦。

鍾意就快D Share啦!