掃呢頁CODE去手機

2015年5月18日 星期一

 畢業搵工必讀 專家拆解六大面試難題 生活+趣聞,





其他影片:>>






獵頭公司CoreSearch董事總經理張慧敏笑指部份求職者錯把見工當成角色扮演,「有時連自己見嗰份係咩工或者點解自己想做嗰份工都唔知」。

每年八大資助院校有約一萬五千名學士畢業生,為數不少會選擇投入勞動市場,加上私立大學、海外大學、副學士、高級文慿......六、七月的勞動市場不缺就業機會,但處處充滿競爭。苦讀十數載終得一紙證書,對於初入職場的「新豬肉」來說,或是一張面試機會的入場券,但絕不保證成功獲聘。

面對你不愛,卻總是找上你的「競爭」,你,有信心突圍而出嗎?

今日為大家嚴選六條最難答面試問題,並找來獵頭公司老闆,人稱Son姐的張慧敏為你逐一拆解,不用付款上堂,助你輕鬆成為Interview之皇!

1.請你介紹一下自己。

Son姐:面試官叫你介紹一吓自己,其實係想聽吓你嘅表達能力,同埋睇吓你係咪有備而來。好似見工做記者咁,你可以講講你家庭同背景點令你對新聞行業有興趣。

2.點解唔請啲有經驗嘅,要請你?

Son姐:你可以話,你呢份工係需要有人返工、有熱誠、肯拼搏、肯努力,呢啲條件我都有,只係差經驗,如果你肯畀機會我,就可以累積。

3.畢咗業幾個月都未搵到嘢做嘅?

Son姐:可以照直講,之前冇經驗,用咗幾個月時間,試唔同工種,今次揀呢份工係有備而來。

以上三條唔算難題?仲有其他唔識得答嘅問題?睇埋下條新聞!

記者:林幗欣

攝影:林寶益 許頌明

鍾意就快D Share啦!