掃呢頁CODE去手機

2015年5月5日 星期二

傳陳欣媺產後爆躁 陳豪搬返舊居 陳欣媺,陳豪,陳茵媺,



圈中講模範夫婦,當然唔少得陳豪同陳欣媺Aimee呢一Pair。平時有老公陳豪錫到濃嘅陳欣媺,每次公開亮相,都係一個幸福少奶奶嘅樣,真係好令人羡慕。

不過,今日就有報導,佢哋兩公婆夫妻感情有暗湧,因為自從Aimee生咗兩個仔之後,唔再接劇專心湊仔,不過三年抱兩嘅佢,要湊兩個咁細嘅囝囝,的確好辛苦,所以搞到心情非暴躁,成日攞老公陳豪嚟出氣。廿四孝老公陳豪當然冇得反抗,為咗避開火爆老婆,兼且近日喺大台趕拍劇,近日經常返回將軍澳都會駅舊居休息,而老婆Aimee同兩個囝囝就留喺大埔比華利山居住咁話。

今日有雜誌報導,Aimee自從今年2月生咗細仔Nathan之後,產後壓力太大,搞到脾氣好暴躁,加上陳豪返到屋企,掛住睇劇本,冇幫手湊子但,令Aimee心情好差。而陳豪亦唔好過,自從續約大台之後,就劇接劇咁開工,下週又有新劇開拍,留喺屋企睇劇本,囝囝成日扭計同喊,影響晒情緒,為咗爭取休息時間,於是決定暫 減少返屋企,改返將軍澳舊居休息。其實陳豪嘅舊居,現在係佢阿哥同女朋友住緊,但佢都肯逼埋一間屋一齊住。

不過,平時見陳豪同Aimee咁恩愛,陳豪又咁錫老婆,就算躁底啲,感情都唔應該有問題,不過屋企喺大埔咁遠,要喺電視城通宵拍劇嘅陳豪,仲要山長水遠咁返屋企休息,相信都幾辛苦,如果收工返舊居休息,至少都多幾個鐘休息。
鍾意就快D Share啦!