網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月2日 星期六

滔滔不絕林保怡 拒為搵錢認輸 林保怡,



林保怡經典角色多不勝數,為保「金漆招牌」,林保怡亦拒為五斗米折腰接拍爛劇。

next 1/1 pre

雖然有着處女座追求完美的性格,但在娛樂圈打滾多年的林保怡,已學懂要自我放鬆。

next 1/1 pre

凡事有兩面,戲內戲外的林保怡亦是兩個樣,但卻同樣的吸引。

next 1/1 pre

林保怡直言想返娘家無綫拍好劇過戲癮。

next 1/1 pre

林保怡覺得靠實力爭取得來的,才值得擁有,所以佢用心演好每個角色。

next 1/1 pre

出名孝順的林保怡,走出去年喪父陰霾後,決定以父母名義助養兒童。

next 1/1 pre

林保怡認為香港電視業集體水土不服,說時不無心痛。

next 1/1 pre

在金錢與夢想兩者之間,林保怡選擇追夢首試舞台劇,結果觀眾完場時的掌聲,給了他前所未有的滿足感。

next 1/1 pre

雖然要求高又認真,但林保怡的人生座右銘是每日都開心,或者,這才是平衡之道。

next 1/1 pre

林保怡主演劇集套套經典,有《大時代》。

next 1/1 pre

《天與地》

next 1/1 pre

《金枝慾孽》

next 1/1 pre

《妙手仁心》系列

next 1/1 pre

《鑑證實錄》系列

next 1/1 pre

《壹號皇庭》系列

next 1/1 pre

《讀心神探》

next 1/1 pre

嘗過拍劇的滿足感後,林保怡躍身舞台界,與戲劇大師鍾景輝合作舞台劇《李察三世》,讓他的人生又多了一個亮點。

next 1/1 pre

保怡笑指郭藹明若不是這麼快便嫁給劉青雲,她的演藝事業將會十分光輝,更有資格問鼎影后。

next 1/1 pre

葉德嫻(資料圖片)

next 1/1 pre

處女座特質是追求完美。林保怡是典型的處女座,當年做葉德嫻的唱片助理,更令他律己到一個得人驚的地步。「記得好耐以前做唱片公司助理,當時試過幫葉德嫻手,好記得佢同我講一定要做好啲,唔好以為錯少少就冇嘢,到隻唱片出嚟發現冇得再改就麻煩,所以我哋對歌詞、邊個作曲、填詞都對得好仔細,但訓練到我依家嘅性格,唔好做錯。好多人叫我開公司做製片,但我驚自己control唔到啲嘢會發癲,因為我係處女座,事事要求完美,都係做番演員好過。」

力求完美拒認叻

「我嘅座右銘係每日都開心,人生苦短幾十年光景,好彩我有運氣做呢行,生活都OK,初時無心插柳試吓拍戲,我之後好認真對待呢份工作,唔覺得自己係明星,永不炫耀自己嘅工作。」

在《大時代》中飾演「陳滔滔」的林保怡,談到這套經典神劇即滔滔不絕,更指江毅叔和劉青雲,是他印象最深刻的演員。而談到青雲的賢內助郭藹明,保怡則笑指那麼快嫁給青雲是一種浪費。

「《大時代》個個都咁好戲,當中有兩個人令我印象特別深刻。第一個就係江毅叔。當時我第二年入無綫,仲係一個好新嘅演員,有人同我講江毅叔好惡,對對手好有要求,唯有背足對白一字不漏,好彩成功過關,江毅叔一句都冇鬧過我。」

爆青雲同女仔friend啲

「講《大時代》,點可以唔講劉青雲,我同佢嘅戲係最多,但拍呢套劇時大家都唔去到最熟,當時佢同啲女仔藍潔瑛、郭藹明friend,我哋要之後幾年,先慢慢做到朋友。記得拍《大時代》有場戲,我要拍到第二朝,青雲同我捱到五、六點,當時雖然唔係咁熟,但佢臨走前都問我食唔食早餐,可以睇到佢為人真係好好。」

撐郭藹明做影后

「仲有樣嘢真係要講,就係郭藹明咁快嫁畀青雲係好浪費!喺拍《大時代》時,我已發現郭藹明係一個純用直覺去演戲嘅天才型演員,我之後同佢喺另一套劇《奇情小男人》有更多對手戲,發現佢嘅演技係與生俱來,如果唔係咁早嫁畀青雲,佢可能已經攞影后。」

「依家我深夜一定會追睇番《大時代》,因為好多細節都唔記得,就係有種魔力令你溫故知新。有人問我點解《大時代》重播都咁收得,依家仲拍唔拍得番同樣水準嘅劇?我相信真係要有老闆肯花錢group番台前幕後精英,一個不漏再拍至得,如果真係開電影版,要我做番『陳滔滔』,要我半年淨係為《大時代》開工我都願。」

雖然與無綫已結束賓主關係兩年多,但林保怡仍十分感激舊娘家提攜:「講真如果冇無綫,今日林保怡就冇咁多粉絲去認同。因為佢哋仲係講緊《鑑證實錄》、《妙手仁心》、《壹號皇庭》、《天與地》,呢啲劇全部都係無綫劇,無綫係我出身嘅地方,佢哋搵我真係OK 。如果可以允許一啲獨立嘅製作公司去拍一啲有水準嘅劇,拍咗之後賣番畀電視台,受益會係香港觀眾,係好好嘅良性競爭。」

想回娘家過戲癮

雖然在外闖蕩搵得多,但熱愛演戲的林保怡仍很想返娘家拍劇,面對香港電視圈正在轉型,縱橫這個圈子多年的保怡,一針見血道出這個「大時代」的轉變。

「我喺無綫最後一套劇係《天與地》,好開心離開無綫前最後一套係呢套劇,之後就係我闖蕩江湖嘅時候,我覺得要用仲有嘅青春博一博,如果你唔去把握就永遠都唔會有機會。」

「平時微博好多人同我講睇番我做嘅無綫劇,好似《讀心神探》,甚至《金枝慾孽》,希望可以做番孫白颺(《金枝》角色),係我第一次演古裝,但都可以攞到個感覺,令觀眾睇得好舒服。所以我覺得劇本同角色係我第一個選擇,都好想返無綫過戲癮!」

嘆香港電視圈集體水肚不服

「電視業如同一間餐廳,好生意同唔好生意,係有原因,由食物素材到廚師,再到service,都好影響到生意,唔知點解食乾炒牛河一定係廣州好食過香港,點解呢?所以香港電視台嘅節目,唔係一日半日解決到好唔好睇嘅問題,可能係集體水土不服。」

拒拍爛劇:咁就輸晒

內地搵人民幣當然賺得多,但保怡並非下下都為錢,因為錢係搵唔晒,最緊要是對得住自己的心。

「了解我嘅朋友都知我唔會太過向錢看,記得當時未離開無綫,同時間有兩樣嘢搵我,一樣係樂易玲幫我接咗套大陸劇,同時King Sir(鍾景輝)嘅舞台劇《李察三世》又搵我,我衡量過決定唔要大陸拍劇嚿錢,我要試一試未試過嘅舞台劇。如果真係好計較錢的話,根本冇可能接套舞台劇,因為大陸嚿錢係大好多好多,但我覺得喺我演藝生命入面要多嘗試,仲要同King Sir一齊演,真係好想跟住佢學習舞台劇,一做就做咗11場,每次完場出嚟接受掌聲,係做電視同電影畀唔到嘅喜悅。如果呢幾年真係要爛拍的話,我可以搵好多, 但可能會有人話:『林保怡乜你拍埋啲咁嘅劇!』咁我就輸晒!」

「我知大陸拍劇啲電視台出手好闊綽,隨時會擺架跑車喺你面前叫你揸走,但我覺得拍戲唔係咁樣,要自己賺嘅錢買番嚟先開心,除咗粉絲送啲小禮物畀我,一切要靠自己爭取,尤其我呢啲唔係太靚仔,一定要靠實力,話畀人聽你係用心演每個角色,嗰時同戚其義合作,拍《珠光寶氣》直情開心到癲!」

後記:以父母名義行善

保怡愈來愈懂得享受生活,呷杯凍檸茶,笑看風雲滔滔不絕。去年林父離開人世,身為兒子在哀痛過後重拾心情,明白幸福不是必然:「我好接受生老病死,爸爸年紀真係大,要走都冇辦法,傷心過後要重組自己生活,嚟緊我會用番我爸爸媽媽個名助養兒童,雖然唔多,但希望再助養多四個!」施比受更有福,原來,保怡早已知道。

鍾意就快D Share啦!