掃呢頁CODE去手機

2015年5月7日 星期四

Ruby倒貼 周永恒深圳開 Gym [壹週刊 - 1313] Ruby,周永恒,劉伊靜,M1,



探熱針

Ruby倒貼 周永恒深圳開 Gym

打老婆、瘟小三,周永恒香港冇得撈,索性投奔強國,到北京考健身教練牌,另謀出路。

一度同小三 Ruby吵大鑊、嗌分手,但床頭打交床尾和,轉個頭 Ruby唔單只北上送外賣,更貼錢死箍周永恒,攞埋私己錢給他到深圳開健身店做老闆,堪稱極品小三!

Ruby近期密密接 job,賺錢助周永恒開 gym。

周永恒上載「谷肌」相,晒健身成果,青筋都現埋,好辛苦喎!

深圳睇鋪

香港冇嘢撈,周永恒早前到北京受訓谷肌,考健身教練牌,打算轉行。據知,在 Ruby支持下,最近已返港的他準備在深圳大展拳腳,開 gym做老闆。

「阿 Roy(周永恒)細佬一向喺深圳賣健身產品,都做得幾好,佢見健身生意係一門財路,所以決定轉行。本來諗住喺北京考健身牌再留低發展,但因為冇人脈,搭唔到路,後來 Ruby話肯打本俾佢做生意,所以阿 Roy搵埋細佬幫手,夾份開 gym,仲會賣埋健身食品。 Ruby本身有層樓,又有唔少積蓄,攞錢貼仔之前仲去咗北京陪阿 Roy。佢哋開始喺深圳周圍睇鋪位, Ruby都當正自己係老闆娘!」知情人說。

本週一(五月四日),周永恒一洗過往頹相,打扮齊整精神到屯門裁判法院,為去年的被襲案做證人。對於考健身牌轉行,他說:「已經教緊朋友,冇話轉唔轉行,都要工作。」

被網友插完用殘體字,週一( 4日)周永恒用繁體字發表讓步宣言,不知他是否指自己「放過」被控襲擊他的記者。

北上發展後,周永恒愈來愈強國化,今年 4月 29日 31歲生日時,他用殘體字在 Fb大講「接受」宣言,厚顏扮慘!

周永恒同 Ruby一度吵大鑊、嗌分手,但最後 Ruby還是決定死箍對方。

阿 Yu死心

提到在深圳開 gym,他表示:「同細佬及朋友夾錢,但我會繼續做幕後。」又指前妻阿 Yu(趙頌茹)亦知道他去北京讀書,大家一直有 WeChat聯絡。至於阿 Yu是否支持?周永恒未有直接回應:「俾啲私人空間我哋,唔講我哋啲事,費事變咗太多新聞。」

前夫轉行,阿 Yu表現漠不關心。「我對自己嘅生活好清晰,唔希望有無謂嘅幻想俾大家,我覺得已經係一個完結!」阿 Yu表示跟前夫的價值觀不同,不打算與對方做回朋友。

兩公婆已成陌路人,但有關一對女兒與老豆見面的安排,阿 Yu說:「好弔詭!見面係要由佢( Roy)先聯絡社工,佢唔聯絡我都控制唔到。」

周永恒常說掛念兩個女,但阿 Yu指他跟女兒見面要經社工安排,他卻遲遲未聯絡社工。

阿 Yu開始了新生活,近期拍港台劇集,工作不斷。

阿 Yu懶理周永恒和 Ruby,預備考化妝導師資格養女。

死好彩

考緊品酒師牌的 Ruby,原來跟周永恒一樣,準備投靠強國搵食。

「佢同阿 Roy間 model公司開始接番 job,之前阿 Roy唔喺香港,都係佢自己出面傾嘢。 Ruby仲好想喺呢行發展,所以周圍𢱑撈,又俾佢好彩識到啲大陸製作人,無啦啦變咗美容達人,幫內地做化妝同美容節目!」知情人說。

周永恒由北京返港後, Ruby心情甚靚,著小背心晒 bra帶落街跑步。

Ruby剛考獲 level 1紅酒牌,想做女品酒師,多條錢途。

Ruby埋大陸製作人堆,在內地變身美妝達人拍美容節目。

之前周永恒向舅父舅母(左一、二)借了不少錢打官司,據知今次開 gym,二人也幫了他不少。

肌佬有錢途

圈中藝人愛做 gym狂操,亦有人索性用自己 body做生招牌,開埋健身室,另闢財路。

陳志健

本身做健身教練的陳志健,做藝人搵唔到食,唯有重操故業,做兼職教健身幫補。「星級」學生包括李思捷、黃宗澤、錢嘉樂、岑麗香、苟芸慧等,做教練好搵過正職。

陳偉成

周秀娜舊愛陳偉成( Avis)去年投資七位數字,在旺角開設健身中心,最初只打算做老闆,近期才下定決心考健身教練牌,更為喬寶寶減巨腩。

趙勁皓

推出寫真入行的趙勁皓(阿 King),決定善用強項,用自己做生招牌,成立私人健身中心,陳柏宇、吳浩康、胡渭康及何浩文均是他的學生。

鍾意就快D Share啦!