掃呢頁CODE去手機

2015年6月1日 星期一

我愛發哥 第11集:等批准同吳若希合作 發哥,吳若希,我愛發哥,周潤發,



問題天天都多嘅吳若希問咗發哥好多嘢?想知問咩?大家要快啲Download《東網巨星》App,睇《我愛發哥》喇!

next 1/1 pre

吳若希大讚發哥冇架子。

next 1/1 pre

又話想野生捕獲發哥。

next 1/1 pre

仲問有冇睇過自己演嘅劇集《衝線》。

next 1/1 pre

唔好彩,發哥嗰時比較忙。

next 1/1 pre

但就有睇Promo。

next 1/1 pre

發哥大讚佢哋靚仔靚女。

next 1/1 pre

吳若希恨同發哥合作。

next 1/1 pre

若希BB笑到見牙唔見眼。

next 1/1 pre

《我愛發哥》專題踏入第三周,第11集在《東網巨星》強勢登場,今集嘉賓是近年人氣極高的女神吳若希,她恨與男神周潤發合作的心情溢於言表!發哥則笑指看過她的劇集宣傳片後,青春感覺返番嚟!

《我愛發哥》專題自5月18日起逢周一至周五在《東網巨星》放送,影帝周潤發已先後與10位年青偶像隔空交流,發哥盡騷風趣個性及急才,觀眾亦看得過癮!專題登場後成為城中熱話,連紅星劉嘉玲、徐子珊、薛凱琪及鄭希怡等都有追看,每晚擔定櫈仔等睇新一集!

眾星「考驗」見招拆招

好嘢唔好畀佢停!踏入第三周,將繼續有多位發哥的後輩及好友爭相舉手發問,包括宅男女神吳若希、女子組合Super Girls人氣成員Heidi(李靜儀)、深得網友喜愛的藝員黃翠如、2012年港姐亞軍黃心穎,以及與發哥相識多年的資深藝員張兆輝,眾人以各種難題「考驗」發哥,望了解這位神級偶像更多!

遇好劇本隨時奉陪

《東網巨星》播出的第11集《我愛發哥》,嘉賓是事業運正旺的吳若希(Jinny),Jinny近半年可算「雄霸」公仔箱,主演劇集《衝線》、《倩女喜相逢》及綜藝節目《街頭魔法王》均大受歡迎,年初又憑洗腦歌《越難越愛》贏得金曲金獎,Jinny下個目標是與發哥合演電視劇,笑言會全力自薦!面對Jinny的邀約,發哥淡定表示隨時奉陪,但先要有好劇本及發嫂批准,他又表示看過《衝》劇的宣傳片後被青春氣息感染,更突然哼起歌來,笑言想尋回青春的感覺,場面有趣!要收睇精彩節目,大家千祈唔好錯過《我愛發哥》專輯,即刻Download《東網巨星》App收睇

想睇巨星問發哥乜嘢問題?即刻Download《東網巨星》App,收睇《我愛發哥》

請緊記以下步驟:

1.打開《東網巨星》App首頁,點擊置頂欄目「視娛樂」。

2.於「東網電視」頁面選《我愛發哥》,已推出的《我愛發哥》將會全數顯示在頁面中。

《東網巨星》下載

iPhone版本

http://on.cc/enterapp/ios

Android版本

http://on.cc/enterapp/an

鍾意就快D Share啦!