掃呢頁CODE去手機

2015年6月1日 星期一

邵仲衡勁賺7位數 細佬陶大宇「眼紅」寸爆 邵仲衡,陶大宇,



邵仲衡(左)憑《大時代》「大佬蟹」一角再次Hit爆,更短時間內穩袋百萬,連陶大宇接受訪問時都好葡萄佢!

next 1/1 pre

重出江湖嘅邵仲衡雖然略有發福兼似足麥包,不過仍然無減佢嘅人氣。

next 1/1 pre

邵仲衡話戲癮發作,想拍新劇。

next 1/1 pre

《大時代》重播後,陶大宇雖然人氣同樣急升,不過論受歡迎程度,就比邵仲衡略遜,佢都酸溜溜咁話,今日先有第一個搵錢活動……

next 1/1 pre

不過唔使灰心嘅,大宇啲戲咁好,觀眾有眼睇嘅!

next 1/1 pre

陶大宇(左)、邵仲衡「兩兄弟」拍住上。

next 1/1 pre

Hit爆重播劇《大時代》「雙蟹」陶大宇孖住邵仲衡出席網絡平台宣傳活動,期間互笠高帽,邵仲衡更叮囑大宇要「射住自己、唔好掉低我」,果然係「兄弟情深」!

接受探訪時,大宇詐型謂:「啲活動都搵晒佢啦,佢射住我就真!我冇咩(活動)喎,依個係第1個。」大宇又指自己的飲食節目已近尾聲:「我都ready去見工喇,對上一次喺香港拍劇,都係3、4年前,依家多咗好多(拍劇渠道),好似健康啲。」當被追問感情生活時,大宇答:「估唔到飲杯咖啡搞成咁,我咁大個人有正常交往啫,大家畀啲空間我,多謝關心,有機會請飲茶。」

至於邵仲衡則承認《大時代》重播以來,自已工作量繁多,6月檔期已排滿,保守估計帶來7位數進帳:「戲癮發,都身痕喇,好想同多啲新拍檔合作,有啲嘢傾緊嘅。」他又重提自己以往與媒體關係差:「以前唔明大家運作,總之依家做多啲訪問,我當自己找數囉。」

鍾意就快D Share啦!